ARIUL 7 DAYS VITAMIN MIST

by - srpnja 01, 2020

Volim isprobavati i koristiti korejsku kozmetiku, a ovaj sprej me odmah privukao svojoj veselom ambalažom. Malo kasnim s ovim postom jer je ovaj sprej već potrošen i otkrit ću, obožavala sam ga i definitivno ponavljam kupnju! Zašto mi je tako dobar, saznajte u nastavku posta!


Sprej dolazi u jako čvrstoj plastičnoj ambalaži. Jako je kvalitetna i na prvu sam čak mislila i da je staklena. Dizajn je vrlo jednostavan, sa 6 različitih sličica voća i povrća - rajčica, brokula, banana, jabuka, kupus i mrkve, koje proizvod sadrži i objašnjeno je kako djeluju. Bočica je zaštićena prozirnom folijom. Ima odličan raspršivač i raspršuje finu maglicu. U bočici se nalazi 150 ml proizvoda, a sprej se može kupiti u Bipi po cijeni od 85 kn.

Većina informacija je na korejskom, ali na bočici se nalazi i naljepnica, pa sam izdvojila što je napisano - termalna vodica za intenzivnu hidrataciju lica, sadrži vitamine i minerale iz šest prirodnih sastojaka: rajčica, brokula, banana, jabuka, list kupusa i mrkva te biotin, niacinamid i riboflavin. Bez parabena, mineralnih ulja, triethaiolamina i umjetnih boja. Idealna za korištenje prije i poslije nanošenja šminke.

Proizvod je zapravo prozirna vodenasta tekućina vrlo blagoga mirisa. Brzo se upija, te nije ljepljiv. Ne peče, ako slučajno završi u očima, ali opet, ne preporučam to raditi. Koristila sam ga kao tonik u jutarnjoj i večernjoj rutini te preko dana, za osvježavanje lica, ali i make up-a. Daje baš lijepu dozu hidratacije i nekako imam osjećaj da mi je lice više hidratizirano, u odnosu kada ga ne koristim. Odlično osvježi kožu i daje joj onaj lijepi plumpy, svježi izgled i divan, zdravi sjaj. Nije mi izazvao nikakve iritacije, nepravilnosti ili masnoću.

Kao što sam već rekla, obožavam ovaj proizvod! Koža mi uz njega odlično izgleda, hidratizira ju te joj daje lijepi, zdravi, sjajni izgled!

Jeste li isprobali Ariul 7 Days Vitamin mist?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari