FAVORITI LIPNJA 2020.

by - lipnja 30, 2020

Još jedan mjesec je gotov, a gotova je i prva polovica ove potpune lude 2020. godine! Gotov je i mjesec svakodnevnih postova, ali iako postovi više ne idu svakodnevno, dolazi hrpa recenzija različitih proizvoda. A koje sam proizvode najviše voljela tijekom lipnja, saznajte u nastavku posta!


Nivea Volume Styling primer za kosu - lagana formula koja kosi daje baš neki lijepi volumen, lako se stilizira i izgleda predobro! Ne masti kosu što je još jedan plus!

Nivea Sun Sensitive SPF50 krema za lice - iako sam na prvo korištenje pomislila da je riječ o klasičnoj SPF kremi zbog teksture i mirisa, zapravo je jako lagana, daje licu lijepi sjaj, nije masna, ne pravi nered na licu, štiti kožu od sunca i odlično funkcionira i ispod šminke. Jako sam zadovoljna!

Revolution Conceal&Hydrate korektor - dobro prekriva i lijepo izgleda na koži. Lagan je, ne uvlači se u linije na koži i odlično traje kroz dan. Moj je u nijansi C1 i baš mi paše.

Bourjois rumenilo u nijansi 32 Golden Amber - predivno rumenilo! Na licu izgleda vrlo svježe i daje lijepi sjaj. Nije jako pigmentirano, ali se lijepo nadograđuje i traje cijeli dan. Nijansa je prekrasna - breskvasta sa zlatnim sjajnim česticama.

The Ordinary Niacinamide 10%+Zinc 1% serum - odlično je utjecao na moju kožu! Manje se masti i izbija mi manje nepravilnosti (pojavljuju se rijetko, najviše u one dane u mjesecu) i općenito mi koža bolje i ljepše izgleda uz ovaj serum!

I to bi bili moji lipanjski favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari