ZIAJA ACAI BERRY TONIK

by - lipnja 25, 2020

Tonici su mi prije bili nekako skroz nezanimljivi i nisam nešto pretjerano posezala za njima, ali sam ih s vremenom sve više koristila i jako zavoljela. Isprobala sam neke bolje, neke gore, a kakav mi je ovaj Ziaja tonik, saznajte u nastavku posta!


Tonik dolazi u poluprozirnoj, plastičnoj plavoj bočici. Volim ovakve bočice jer uvijek mogu vidjeti točno koliko proizvoda mi je ostalo u njoj. Ono što još volim kod tonika je raspršivač, koji me najviše i privukao kod ovog tonika i koji odlično funkcionira; raspršuje finu i laganu maglicu te ne ostavlja na licu velike kapljice, ali lijepo navlaži kožu. U ambalaži se nalazi 200 ml proizvoda koji se dosta sporo troši. Može se kupiti u DM-u po cijeni od oko 20 kn. 

Ziaja kaže da je ovo antioksidativni tonik za čišćenje lica (nije mi jasno zašto većina proizvođača navodi da je tonik namijenjen čišćenju lica, no dobro) s hijaluronskom kiselinom i acai bobicama u spreju za umornu, beživotnu i osjetljivu kožu. Hidratizira i vraća tonus koži. Može se koristiti i kao osvježavajuća maglica tijekom dana. Pruža osjećaj svježine i ostavlja prekrasan miris na koži. Sadrži prirodne aktivne sastojke: acai bobice, kalcijev glukonat, vitamin C, D-pantenol i hijaluronsku kiselinu.

Proizvod je zapravo prozirna tekućina, blagog i ugodnog mirisa koji se ne zadržava na koži. Volim njime dobro natopiti lice i dok je još blago vlažno, nanijeti njegu. Dosta se brzo upija te nije nimalo ljepljiv što mi se jako sviđa, jer baš ne volim taj ljepljivi osjećaj. Lijepo osvježi kožu, uravnoteži te pomaže, uz ostale proizvode, u njezi i pripremi lice za tu njegu. Daje licu vrlo blagi sjaj i svježi izgled. Nije mi izazvao nikakve iritacije ili nepravilnosti, niti mi je dodatno mastio moju masnu t zonu.

Zadovoljna sam ovim tonik - blag je i lagan te pomaže u njezi kože, uz ostale proizvode.
Odličan raspršivač samo je dodatni plus.

Jeste li isprobali Ziaja Acai Berry tonik?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari