REAL TECHNIQUES EVERYDAY ESSENTIALS SET

by - lipnja 24, 2020

Vrijeme je za jedan post s kistovima, pošto takav nisam već dugo pisala, a počastila sam se jednim prekrasnim setom Real Techniques kistova! U setu se nalazi 5 kistova i spužvica koju obožavam, a pošto su RT kistovi jako hvaljeni, imala sam visoka očekivanja. Jesu li se ta očekivanja ostvarila, saznajte u nastavku posta!


Kao što sam već rekla, u setu se nalazi četiri kista i jedna spužvica, upakirani u plastičnu ambalažu, lijepo prezentirano! Znam da se kod nas set može kupiti u Bipi (tamo sam ga ja uzela), dok nisam sigurna za ostale drogerije te preko nekih internetskih stranica (iHerb). Cijena u Bipi je 200 kn. Kistovi su vrlo kvalitetni i čvrsti te jako lijepoga dizajna, u različitim bojama.



RT Miracle Complexion spužvica je već mnogo puta spominjana na mome blogu i to mi je omiljena spužvica, a dobila je i svoju recenziju, pa neću previše duljiti. Jako je mekana i lijepo naraste pod vodom. Odlično nanosi i blenda sve kremaste proizvode bez puno upijanja. Ipak, upije eventualni višak proizvoda i daje divan, prirodni efekt na koži. Lako se pere.


RT 400 Blush Brush najveći je kist u setu. Okrugao je, ali se sužava. Vrlo je mekana i prozračna, odnosno dlačice nisu gusto zbijene. Odlično kupi proizvod, nanosi ga i blenda jako lako te se proizvodi nanose prirodno i neće izgledati prepigmentirano ili prljavo. Iako se zove blush brush i dobra je za rumenilo, ali je meni ipak najdraža za nanošenje bronzera.



RT 300 Deluxe Crease Brush najmanji je kist u setu. Kistić je okrugao, ravnije rezan, ali opet blago zaobljen. Malo je zbijenjiji. Iako je najmanji kist u setu, meni je malo prevelik kao kist za oči. Koristim ga za neko veće, ne previše precizno blendanje, za setiranje kapka ili nanošenje i blendanje mat nijansi preko cijeloga kapka.



RT 402 Setting Brush je, vjerujem, najpoznatiji RT kist. Kist je nešto manji i okrugao te vrlo mekan. Iako je kistić namijenjen za setiranje, i volim ga za setiranje okoloočnog područja, ipak mi je draži za highlighter.



RT 200 Expert Face Brush je kist za koji sam mislila da mi se baš i neće svidjela, ali sam se iznebadila koliko je dobar. Uži je i širi, pomalo pravokutnog oblika, ali okruglo rezan. Gust je i dlačice su mu vrlo zbijene. Ne upija puno proizvoda. Lijepo nanosi i blenda puder te ne ostavlja crte, ali ja svejedno volim prijeći cijelo lice spužvicom. S ovim kistom dobijem nešto jače prekrivanje nego sa spužvicom.



Jako sam zadovoljna ovim kistovima! Poprilično su kvalitetni, lijepo se peru i ne raspadaju, te odlično obavljaju svoj posao. U ovome setu nalazi se gotovo sve što vam treba za cijelo lice i nešto jednostavniji, svakodnevni make up, kao što i ime seta kaže (mislim da nedostaje samo kist za obrve, ako ga koristite). Mislim da je online nešto povoljniji, ali se i u Bipi može kombinirati happy vikend i rođendaski ili viber popust i uštedjeti!

Jeste li isprobali RT kistove ili konkretno ovaj set?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari