FARMASI TERRACOTTA HIGHLIGHTER// 15

by - lipnja 26, 2020

Novi highlighter u mojoj kolekciji, kakvo iznenađenje! Jako sam opsjednuta higlighterima i volim isprobavati nove, a ovaj mi je jako brzo postao jedan od najdražih. Zašto, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža i dizajn su vrlo jednostavni - crni s minimalističkim detaljima. Ambalaža je plastična, ali vrlo čvrsta i teže se otvara. Na kutijici se nalaze informacije o proizvodu, kao i sastav koji možete vidjeti nešto niže. U ambalaži se nalazi 10 grama proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a može se naručiti s Farmasija, a cijena mu je oko 80 kn, ako se ne varam.



Iako se radi o baked formuli, koju se inače suše, ovaj je jako mekane i puteraste formule i predivno se stapa s kožom. Malo se trusi. Daje onaj divni, mokri sjaj. Nešto je prirodniji, ali se lako nadograđuje i postiže intenzivan sjaj. Lako se blenda. Ne naglašava teksturu kože. Traje cijeli dan, ali nakon otprilike 7 sati blijedi, što meni ne smeta.


Nijansa je prekrasna, i osobno su mi ovakve nijanse najdraže. Svijetlija šampanjasta nijansa bez ikakvih vidljivih sjajnih čestica. Na slikama ispod nalaze se swatchevi bez i s blicom, pogledajte koliko je divan!



Obožavam ovaj proizvod, te mi je jako brzo postao jedan od najomiljenijih i najkorištenijih highlightera u mojoj kolekciji i rekla bih čak, najbolji Farmasi proizvod koji sam do sada kupila!

Jeste li isprobali Farmasi highlighter? Koji je vaš omiljeni Farmasi proizvod?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari