ZARA ULTIMATTE RUŽ ZA USNE// UM03

by - lipnja 12, 2020

Prije, sada već, dosta vremena, Tati je na svome youtube kanalu nahvalila Zara ruževe i jako su me zainteresirali, pošto sam inače pomalo skeptična kada trgovine odjećom izbace svoju kozmetiku. Naručila sam jednu nijansu, a moje dojmove možete pročitati u nastavku posta!


Ambalaža ruža je predivna i elegantna, tamnoplave boje i mat. Nešto je veća i ima određenu težinu, te magnetno zatvaranje. Sami ruž dolazi u plastičnom valjku s papirićem s informacijama, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod te navodi da je ovo lagani, visoko pigmentiran i iznimno mat ruž. U ambalaži se nalazi 3.5 grama proizvoda s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja. Vjerujem da je dostupan samo online, preko Zarine web stranice po cijeni od 80 kn.



Ruž ima intenzivniji, vrlo ugodan miris. Formula je odlična, poprilično slična Avon klasičnim mat ruževima, onako pjenasta mat, ali konkretnija od Avonove. Lijepo se nanosi; ne klizi lagano po usnama zbog te konkretne formule, ali niti ne zapinje. Potpuno je mat finiša koji se kroz nekoliko minuta setira i ponaša kao tekući mat ruž, stoga mu je trajnost odlična - ovo je vjerojatno najtrajniji ruž u bulletu koji sam do sada isprobala i bez problema potraje i po 5 sati ukoliko ne jedete neku masnu hranu. Ne mrda, ne razlijeva se, te ne blijedi. Lagan je i ne osjeti se na usnama. Pigmentacija je fenomenalna i dovoljan je jedan sloj za potpunu prekrivenost usana. Malo isušuje.



Nijansa koju sam ja odabrala je UM03 - tamnija nude smeđkasta s toplijim crvenkastim primjesima. Za mene je ovo divna jesenska nijansa, ali se može nositi, naravno, i cijele godine. Voljela bih da imaju neke svijetlije nude nijanse, pošto su mi one omiljene.


I za kraj mogu reći da sam oduševljena ovim ružem, formula je predivna i definitivno planiram naručiti još koju nijansu!

Jeste li isprobali Zara ruževe?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari