DOUGLAS HIGHLIGHTER// 2 LUXURIOUS GOLD

by - lipnja 13, 2020

Tko pada na lijepu i slatku ambalažu i često to bude razlog kupovine, neka digne ruku! Ja, ja, ja i opet ja! Još kada je riječ o highlighteru, koji su inače moja ogromna opsesija, ovaj proizvod se bez razmišljanja našao u mojim rukama. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je vrlo jednostavna, sjajna i crna s minimalno detalja i pripadajućom kutijicom s više informacija te sastavom koji možete vidjeti na slici ispod. Izgleda vrlo elegantno i meni se jako sviđa. Plastična je, ali poprilično kvalitetna. Ima i ogledalo koje je vrlo praktično. U ambalaži se nalazi 9 grama proizvoda, s rokom trajanja od 18 mjeseci nakon otvaranja, a dostupan je u Douglasu (logično), po cijeni od 115 kn.



Ono što je toliko predivno i što me i privuklo kod ovoga higlightera je upravo ovaj reljef, pogledajte tu divotu!



Tekstura highlightera je nešto tvrđa, ali opet dovoljno mekana. Odlično se kupi na kist, nanosi na lice i blenda, te je potrebno nanijeti malo proizvoda što bude sasvim dovoljno. Tekstura je poprilično glatka i ne ističe teksturu kožu, minimalno ako je tekstura izraženija. Daje mokar izgled koži te je nešto jače pigmentiran highlighter i nagodradiv do onog vrlo intenzivnog sjaja, a opet može biti i za svaki dan. Nije nimalo brašnast, divno se stapa s kožom. Traje cijeli dan, uz minimalno blijeđenje nakon višesatnog nošenja.

Nijansa koju sam odabrala je svijetlija, šampanjasto zlatna nijansa (ovakve nijanse highlightera su mi omiljene) bez većih sjajnih čestica. Na slici ispod se nalazi swatch highlightera, bez blica i s blicom.



Ovaj highlighter je prekrasan, kako dizajnom, tako formulom i nijasnom. Obožavam ga!

Jeste li isprobali Douglas highlightere?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari