CATRICE LUMINICE PALETA// 020 FEEL GOLD

by - lipnja 11, 2020

Highlighteri su jedan od meni omiljenih make up proizvoda, baš ih obožavam! Ova paleta me jako zainteresirala i morala sam ju imati, pa pogledajte koliko je prekrasna! Jako dugo ju koristim i pošteno sam ju testirala, a moje dojmove možete pročitati u nastavku posta!


Amabalaže je jako lijepa i elegantna, crna sa zlatnim mramornim uzorkom. Ambalaža je kartonska, s plastičnim dijelom u kojemu se nalaze sami highlighteri, odnosno 3 pana sasvim solidne veličine. Zaštićeno je prozirnom folijom. Unutri se nalazi manje duguljasto ogledalo kojemu baš ne vidim svrhu, no ovdje je. U ambalaži se nazi 12.6 grama proizvoda, što je 4.2 grama po panu, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Može se kupiti u svim drogerijama po cijeni od 55,90 kn.



Kao što sam već rekla, u paletici se nalaze tri nijanse s dva različita finiša. Prva nijansa je satenskog finiša, daje lagani sjaj, dok su druge dvije nijanse sjajnijeg, mokrog finiša. Formula je vrlo mekana i puterasta, stvarno divna. Lijepo se nanose na licu. Pigmentacije je odlična, ali nije prejaka, već se lijepo nadograđuje. Lako se blendaju i traju cijeli dab na licu, čak i 8 sati, uz minimalno blijeđenje. Ne ističu teksturu i ne izazivaju nikakve iritacije, na mome licu.


Kao što sam već rekla, postoje tri nijanse, dva highlightera i jedna dosta tamnija, gotovo pa bronzer nijansa. Prva nijansa je lagana, svijetla, bijelo-ružičasta nijansa, druga je sjajnija zlatno-šampanjasta nijansa, a treća je tamnija, topla brončana nijansa, sjajnijeg finiša. Prve dvije nijanse miješam za highlighter, a mogu se koristiti i zasebno. Prva nijana se može koristiti i preko cijeloga lica za lagani sjaj. Treću nijansu volim pomiješati s bronzerom, ne zasebno jer mi je to prejako i nositi ju tako, posebno preko ljeta. Sve nijanse su odlične i kao sjenila.


Obožavam ovu paleticu, skroz me oduševila i brzo se postala jedna od najkorištenijih stvari u mojoj kolekciji! Odlične formula i divne nijanse koje traju cijeli dan.

Jeste li isprobali Catrice Luminice paletu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari