WELEDA SKIN FOOD LIGHT UNIVERZALNA KREMA

by - lipnja 05, 2020

Prošle zime imala sam manjih problema sa suhoćom kože te mi je trebala jača krema za lice uz ulja, ali opet neka koja nije masna. O Weleda Skin Food liniji sam čula fantastične stvari te sam se odlučila za light verziju jer ipak imam mješovitu kožu. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Krema dolazi u tubici, zajedno s pripadajućom kutijicom sa svim informacija te sastavom koji možete vidjeti na slici ispod, u upečatljivoj, jarkoj zelenoj boji. Meni je baš fora! Sama tubica je dobre kvalitete i čvrsto se zatvara. U tubici se nalazi 75 ml proizvoda, a može se kupiti u DM-u i Mulleru. U DM-u sam ju platila 68 kn.


Iz Welede kažu da je ovo intenzivno njegujuća i brzo upijajuća krema za lice i tijelo, za suhu kožu. Svilenkaste teksture s laganim suncokretovim uljem i umirujućim ekstraktom nevena, maćuhice i kamilice. Brzo se upija, regenerira kožu i štiti ju od isušivanja.


Krema je gušće, nekako ljepljive teksture, prljavo bijele boje i vrlo intenzivnog svježeg, rekla bih i pomalo citrusnog mirisa. Lijepo se razmazuje i dosta brzo upija. Ostavlja pomalo ljepljiv osjećaj na koži koji kroz neko vrijeme nestane. Nije najlakša krema za svijetu, ali ju ne osjetim na koži, odnosno nije teška te nije nimalo masna. Daje lijepi, zdravi sjaj koži, divno izgleda! Dobro funkcionira i ispod šminke, ne masti kožu dodatno te se lijepo slaže s puderima. Odlično njeguje kožu, a posebno draga mi je zimi, preko ljeta bi mogla biti malo teža, posebno za mješovitu i masnu kožu. Nije ni izazvala nikakve iritacije niti nepravilnosti. Koristila sam ju i u jutarnjoj i u večernjoj rutini, na licu te ponekad na suhim laktovima.



I za kraj mogu reći da sam vrlo zadovoljna ovom kremom, odlična je za hladnije vrijeme na mješovitoj i masnoj koži te cijele godine za ostale tipove. Odlično njeguje, ne masti i daje divan sjaj licu!

Jeste li isprobali Weleda Skin Food kreme?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari