ORIFLAME THE ONE A-Z TONIRANA KREMA// FAIR

by - lipnja 04, 2020

Inače nisam osoba koja nosi tonirane, bb i cc kreme, ako se šminkam, onda nanesem puder. Ipak, ova tonirana krema mi se činila jako zanimljiva i mislila sam da bi dobro došla za neko brzinsko i lagano šminkanje. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Proizvod dolazi u čvrstoj tubici, lijepoga dizajna, s čepom na odvrtanje te se lako dozira. Ima zaštitnu foliju na otvoru te dolazi u kutijici sa svim informacijama o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Navedeno je i da krema sadrži SPF30, no ja se ne bih previše oslanjala na to kao dovoljnu zaštitu od sunca (Wayne Goss je to lijepo objasnio u ovom videu). U tubici se nalazi 30 ml proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvatanja, a cijena joj je 79 kn (iako je sva kataloška kozmetika gotovo uvijek snižena).



Tesktura je vrlo kremasta i lako maziva. Lijepo se blenda. Intenzivnijeg je, ugodnog mirisa koji se ne osjeti na koži nakon nanošenja. Daje lagano prekrivanje, a može se nadograditi do slabijeg srednjeg prekrivanja. Jača prekrivna moć dobije se nanošenjem proizvoda kistom, no ja volim sve prijeći spužvicom. Neće prekriti jače izražene nepravilnosti. Ne izgleda cakey na koži, no opet ne treba pretjerivati s količinom. Daje prirodni, sjajniji finiš i lijepo se stapa s kožom, ali sam primijetila da zahtijeva dobru pripremu kože jer se inače čudno skuplja na nekim dijelovima, a ne hvata za druge. Imam mješovitu kožu, pa ovaj proizvod obavezno setiram. Nakon otprilike 5 sati, proizvod se skine s nosa i brade, a kasnije i s obraza. Masnoća probije nakon nekoliko sati, dok nakon otprilike jedan sat nakon nanošenja (uz setiranje) počne izbijati taj sjajniji finiš proizvoda. Nije mi izazvao nikakve iritacije niti nepravilnosti.

Nijansa Fair jest najsvijetlija nijansa, dosta svijetla (ali ne blijeda) neutralna nijansa, koja minimalno oksidira.



Za mene je ovo okej proizvod, ako ne tražite visoku prekrivnu moć ili veliku trajnost, no nije me oduševio, posebno jer se nekada lijepo nanese, a nekada se čudno nakuplja. Sviđa mi se finiš, nadogradivost i nijansa.

Jeste li isprobali Oriflame The One A-Z toniranu kremu? Volite li tonirane kreme ili preferirate pudere?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari