VANDINI ENERGY SET - GEL ZA TUŠIRANJE, LOSION ZA TIJELO, KREMA ZA RUKE

by - lipnja 15, 2020

Moram priznati da za Vandini kozmetiku nisam uopće čula, dok ju nisam dobila na poklon, od meni vrlo dragih osoba, ali me na prvu oduševila ovom divnom ambalažom. A kakvi su moji dojmovi o proizvodima, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža proizvoda je divna! Dolaze u većim tubicama s divnom dizajnom. Tubice su vrlo kvalitetne i čvrste, a u isto vrijeme dovoljne mekane te se proizvod iz njih lako istiskuje. Imaju poklopac na klik, te je ambalaža sigurna i za ponijeti na putovanje ili staviti u torbicu. Na poleđini tubica se nalazi sastav proizvoda koji možete vidjeti na slici ispod.

Cijela linija miriše predivno! Intenzivniji, slatki miris naranče koji se neko vrijeme zadržava na koži!


Gel za tuširanje dolazi u tubici od 200 ml, s cijenom od oko 30 kn. Kremasto-gelaste je teksture. Dobro se pjeni i lako ispire. Lijepo očisti kožu, a u isto vrijeme je toliko nježan prema koži te ju ostavlja mekanom i mirisnom.

Losion za tijelo također dolazi u tubici od 200 ml, a cijena mu je oko 40 kn. Lagane je, kremaste teksture i bijele boje. Lijepo se razmazuje i malo dulju upija, volim ga pošteno umasirati u kožu. Nije ljepljiv, niti mastan. Lijepo njeguje kožu i ostavlja ju glatkom i mekanom, te mirisnom!

Krema za ruke dolazi u tubici od 75 ml, s cijenom od oko 30 kn. Bijele je boje i lagane, kremaste formule, malo gušća od losiona za tijelo iz iste linije. Lijepo se razmazuje i jako brzo upija, ne ostavljajući ruke masnima, niti ljepljivima. Ruke su mekane i lijepo njegovane.

I to bi bilo sve, kratka, ali slatka recenzija Energy linije (koja, ako ste se slučajno pitali, ne daju nikakvu energiju, hehe). Zadovoljna sam linijom, a najviše mi se sviđa miris! Najdraža mi je krema za ruke, gel mi se isto jako sviđa, dok mi je losion dobar, ali sam isprobala i bolje.

Jeste li isprobali Vandini proizvode?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari