FARMASI VFX PRO PUDER// 00 PORCELAIN

by - lipnja 14, 2020

O ovome puderu sam dugo čitala hvalospjeve i jako me zanimalo u čemu je stvar. Međutim, prošlo je već dosta vremena u kojemu sam testirala ovaj puder. Napokon sam složila dojmove, a ako vas zanima više, nastavite čitati!


Puder dolazi u nešto manjoj, kvalitetnoj ambalaži od mutnoga stakla. Vrlo je jednostavnog dizajna. Dozira se pomoću pumpice koja odlično funkcionira. Dolazi upakiran u kutijicu sa svim informacijama o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod. U ambalaži se nalazi standardnih 30 ml pudera, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Cijena mu je oko 70 kn, ali je vrlo često snižen, kao i svi kataloški proizvodi.


Farmasi kaže kako ova tekuća podloga nudi vizualni efekt retuširane, besprijekorne kože spremne za foto objektiv. S implementiranom foto filter tehnologijom reflektira i prelama svijetlo i osigurava nevidljivi mat finiš čak i u krupnom planu.


Tekstura pudera je nešto gušća i vrlo kremasta. Jačeg je, ugodnog mirisa koji se ne osjeti na koži. Lijepo se blenda i stapa s kožom, ali zahtijeva dobru pripremu jer se zna hvatati za suše dijelove. Srednje je prekrivne moći, može se malo nadograditi (u suprotnom postane cakey), te neće prekrizi veće nepravilnosti (to se može odraditi korektorom). Polumat je finiša, ne izgleda suho i treba ga setirati jer se preslikava. Nije suh. Trajnost mu je okej, no nije najbolja - kroz dan (nakon otprilike 5 sati) počne se skidati s lica, najviše s nepravilnosti). Masnoća lagano probija nakon nekoliko sati i puder počne izgledati pomalo nejednako na licu. Na licu izgleda dosta prirodno i lijepo se fotografira, ali stvarno ništa drukčije ili bolje u odnosu na ostale pudere. Nije mi izazvao nikakve iritacije niti nepravilnosti.


U liniji postoji nekoliko nijansi, a ja sam odabrala najsvijetliju, 00 Porcelain. Nijansa je svijetla, ali nije najsvijetlija koju sam ikada isprobala. Neutralnog je ka ružičastom podtonu, koji je na mome licu jako izražen. Ne oksidira.


I za kraj mogu reći da je ovo okej puder, ali me nije oduševio i definitivno mi nije najomiljeniji. Ipak, primer iz iste linije mi je odličan!

Jeste li isprobali Farmasi VFX Pro puder?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari