BALEA KREMA ZA IZBJELJIVANJE TAMNIH MRLJA NA LICU

by - lipnja 23, 2020

Jako volim vitamin C i to mi je jedan od omiljenih sastojaka u proizvodima za njegu lica jer jako volim svježi i zdravi izgled koji daje koži, a posebno volim Eveline Expert C serum za lice. Zainteresirala me i ova Balea kremica, a što mislim o njoj, saznajte u nastavku posta!


Krema dolazi u mekanoj aluminijskoj, žutoj tubici s čepom na odvrtanje i lako se dozira, te se zbog te mekoće proizvod može skroz istiskati iz tubice. Dolazi u pripadajućoj kutijici sa svim informacijama o proizvodu, kao što je i sastav koji možete vidjeti na slici ispod. U tubici se nalazi 50 ml proizvoda, a dostupna je u DM-u, po cijeni od oko 33 kn. Proizvod je veganski, te je navedeno da sadrži koncentrirani vitamin C, hidratizira i ublažava mrlje.



Tekstura kreme je vrlo lagana i gelasta, s blagim mirisom. Lijepo se razmazuje i brzo se upija. Koristila sam ju i u jutarnjoj rutini kada se ne bih šminkala te u večernjoj rutini. Mislim da bi se dobro ponašala ispod šminke, ali razlog zbog kojega ju nisam koristila ispod šminke jest što mi ova krema ne pruža samostalno dovoljnu njegu pa nakon ove kremice volim namazati hidratantnu kremu (Mixa), pa mi je to malo previše ispod šminke, pošto imam mješovitu kožu. Daje minimalni sjaj koži, ali sveukupno koža uz ovu kremicu izgleda svježije i nekako ujednačenije. Nije ljepljiva. Nije mi izazvala nikakav nered na licu, niti dodatnu masnoću, ali nisam niti primijetila izbjeljivanje flekica. Ono što mi se znalo nekada dogoditi kada sam skoro potrošila cijelu kremicu, jest da me lice znalo peći navečer kada bih ju namazala, ali mi je to čudno jer sam koristila ujutro i navečer te se nije uvijek događalo, ali želim to spomenuti, možda bi ljudi s osjetljivom kožom trebali pripaziti.


Ova kremica je sasvim okej, no nekako mi nije ostavila niti nekakav posebni dojam. Bolji efekt postižem s Eveline serumom.

Jeste li isprobali ovu Balea kremicu? Koristite li vitamin C u svojoj rutini?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari