NYX DEWY FINISH SETTING SPREJ

by - lipnja 03, 2020

Nisam isprobala puno Nyx proizvoda, a za njihove fiksatore sam čula samo riječi hvale, pa je bilo super isprobati i njih. Kupila sam mini, putno pakiranje koje se kod drogerijskih proizvoda rijetko pronalazi, a super je za isprobati proizvod. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je plastična, ali vrlo čvrsta i poprilično kvalitetna, iako pomalo malena, no dovoljna za isprobavanje. Raspršivač je dobar i lijepo raspršuje proizvod. Ovo mini pakiranje sadrži 18 ml proizvoda s rokom trajanja od 6 mjeseci. Ja sam ga kupila u Nyx trgovini u Areni u Zagrebu po cijeni od 27 kn. Sastav možete vidjeti na slici ispod.


Fiksator lijepo stopi sve proizvode na licu te ono nikako neće izgledati praškasto. Daje svježi izgled, ali mi izgleda kao gotovo svaki drugi fiksator, ne vidim baš taj dewy finiš, ali definitivno nije mat. Ne sadrži šljokice niti ikakve druge sjajne čestice. Ne isušuje, ne masti niti mi je izazvao ikakve iritacije na licu. Lagano produlji trajnost šminke.

Zadovoljna sam ovim fiksatorom, ali mi nije ništa posebno, već mi je dobar kao i većina fiksatora koje volim. Stopi šminku i lagano produlji trajnost.

Jeste li isprobali Nyx fiksatore?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari