NIVEA CURL FORMING SPREJ

by - lipnja 28, 2020

Prije nekog vremena isprobala sam Straight sprej iz ove novije Niveine linije i nije mi se nimalo svidio, ali sam negdje vidjela pohvale za ovaj Curl sprej, pa sam ga iz nekog, meni nepoznatog razloga, ipak odlučila kupiti. Kakvi su moji dojmovi i jesam li požalila, saznajte u nastavku posta!


Što se tiče ambalaže, nemam apsolutno nikakve zamjerke, baš mi je lijepa - mat, bijele boje s ljubičastim detaljima i svim informacijama na poleđini, te sastavom kojo možete vidjeti na slici ispod. Osim lijepoga dizajna, ambalaža je vrlo kvalitetna i čvrsta te ima odličan raspršivač. U ambalaži se nalazi 250 ml proizvoda, a dostupan je u svim drogerijama po cijeni od oko 40 kn.


Proizvod ima ugodan miris, koji se zadržava na kosi, ali nije zagušujuć. Proziran je na kosi. Kada ga našpricate minimalno je ljepljiv, ali se brzo osuši, te tada nije nimalo ljepljiv. Na kosi je vrlo lagan i ne ponaša se kao većina lakova za kosu; kosa je vrlo fleksibilna, nije nimalo sljepljena te se ne osjeti pod prstima. No, moram priznati da nisam zadovoljna učinkovitošću ovoga proizvoda jer kovrče drži na mjestu nekoliko sati, zatim dosta padnu i drže se puno slabije (moram napomenuti da se moja kosa nekada malo teže stilizira i ne drži baš najbolje jer je jako tanka i svilena, ali sam isprobala i lakove koji puno dulje drže). Nisam primijetila isušeivanje kose, ali isto tako nisam primijetila da drži "frizz" pod kontrolom. Probala sam ga špricati i na mokru kosu i ostaviti da se prirodno osuši te prije kovrčanja, ali nije radio ništa.

I za kraj mogu reći da sam ovim sprejem zadovoljnija nego Straight sprejem, ali nisam u potpunoszi zadovoljna. Potrošit ću ga, ali kupnju neću ponoviti.

Jeste li isprobali Nivea Curl Forming sprej?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari