MAYBELLINE BROW PERFECT OLOVKA ZA OBRVE// SOFT BROWN

by - lipnja 19, 2020

Olovke za obrve nisu moj omiljeni način popunjavanja obrva i uvijek ću radije obrve popuniti pomadama, nego olovkama, no Maybelline proizvodi za obrve mnogima su omiljeni, pa sam morala isprobati u čemu je stvar i hoću li i ja biti tako oduševljena njima. Ako vas zanimaju moji dojmovi o Brow Perfect olovci za obrve, nastavite čitati!


Ambalaža i dizajn olovke je vrlo jednostavan. Olovka je vrlo tanka i plastična. S jedne strane se nalazi sami proizvod, s čepom u nijansi olovke, a s druge strane se nalazi spoolie kistić, odnosno češljić koji mi se jako sviđa i često posežem za njime, čak i kada ne koristim ovu olovku. Nešto je manji i tanji, ali vrlo čvrst. Nigdje je pronalazim gramažu olovke, no definitivno nije velika, no naveden je rok trajanja od 24 mjeseca nakon otvaranja. Dostupna je u svim drogerijama, po cijeni od oko 50 kn.


Olovka je iznimno tanka i precizna, najpreciznija olovka koju sam do sada koristila! Vrlo lako puca pa ju treba samo malo odvrnuti kod korištenja. Jako brzo se troši, ja sam ju stvarno rijetko koristila i brzo se trošila, a vjerujem da bi, kada bi se koristila svakodnevno, potrajala najviše dva tjedna. Na slici iznad je ukupna količina proizvoda koja se nalazi u olovci. Tekstura je tvrđa, nije kremasta. Odlična je za iscrtavanje dlačica, ako je to nešto što volite i radite. Traje cijeli dan i ne razmazuje se niti se mrlja lagano.

Nijansa Soft Brown je nešto tamnina smeđa nijansa, toplijeg podtona i nekada zna izgledati pomalo crvenkasto, no ne uvijek. Više volim i bolje mi pašu hladnije nijanse.


Olovka mi baš i nije najdraža, jer mi se baš i ne sviđa kako moje obrve izgledaju kada ih popunim ovom olovkom, a mislim da i nije baš najisplativija jer je jako brzo troši. Ako želite vrlo preciznu olovku i volite olovke, mislim da će vam biti okej.

Jeste li isprobali Maybelline Brow Precise olovku za obrve?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari