ALATI ZA LICE

by - lipnja 22, 2020

Danas sam se odlučila za malo drukčiji post, odnosno napisati kolektivnu recenziju nekoliko proizvoda koji mi pomažu u čišćenju i njezi lica. Svim proizvodima sam zadovoljna i dobro posluže, a ako vas zanima više, nastavite čitati!


Ebelin krpica je vrlo mekana i nježna prema licu, iako naravno ne treba jako vući.  Lijepo prijanja u ruci. Dostupna je u nekoliko boja, u DM-u po cijeni od 20 kn. Koristim ju kao prvi korak u skidanju šminke, bez ikakvog sredstva za čišćenje, navlaženu vodom, preferiram toplu vodu. Odlično skida apsolutno svu šminku, pa čak i maskaru (ostaju minimalni ostatci, pa volim prijeći lice, a posebno oči micelarnom). Nakon ove krpice lice očistim umivalicom. Odlična je jer štedi proizvode za čišćenje. Lako se pere i u perilici, ali i na ruke. Nije izazvala nikakav nered na licu.



Ebelin blazinice su mi preslatke! S jedne strane su bijele, a s druge ružičaste i mislim da je to jedina boja u kojoj dolaze. Jako mi se sviđa što i ove blazinice, a i krpica imaju zakačku, pa ih mogu lijepo objesiti da se brže osuše. Vrlo su mekane i nježne prema koži, pogotovo osjetljivom okoloočnom području, ali kažem, ne treba jako povlačiti. Dolaze u pakiranju od dva komada, a mogu se kupiti u DM-u po cijeni od 23 kn (vidim da mi je ostala naljepnica s cijenom na slici haha). Lako se peru. Za razliku od prethodno spomenute krpice, ove blazinice zahtijevaju neki proizvod, odnosno, nije dovoljno samo ih namočiti vodom. Ne upija jako proizvod, rekla bih da nema razlike između ovih i običnih blazinica. Ono što mi se posebno sviđa jest što obične blazinice jako rijetko koristim, najviše za skidanje laka s noktiju, što je odlično za naš okoliš!



Foreo uređaj, samo ne znam točno koji jer sam ga dobila bez kutijice, a prijateljica nije sigurna o kojoj se verziji radi (njoj nije odgovarao). Uglavnom manji je veličinom i nema punjivu bateriju. Zbog toga ne mogu reći niti koja mu je točna cijena, ali znam da im je cijena dosta visoka. Neću ulaziti u detalje, već samo dati kratak dojam na proizvod. Baterija je prestala raditi nakon nešto više od godine dana korištenja. U početku sam ga koristila i ujutro i navečer, ali mi je to bilo malo previše, pa sam ga nastavila koristiti samo u večernjoj rutini. Nije grub prema koži, već bih rekla i da je dosta nježan. Pomaže u učinkovitijem čišćenju licu i lice je vrlo mekano i zaglađeno. Lako se održava i pere. Moram priznati da mi se proizvod svidio i čak razmišljam o kupovini punjivog uređaja, ali moram reći da, iako mi se svidio učinak na koži, ne radi nikakva čudesa po pitanju uklanjanja prištića, mitesera ili suhoće, što sam vidjela da se navodi, ali lijepo čisti lice i nekako mi koža bolje izgleda uz njega.


Ebelin valjak za lice (roler) je lijepoga mramornog dizajna, zelene boje. S jedne strane se nalazi veći valjak za lice, vrat i dekolte, a s druge strane manji valjak za okoloočno područje i područje oko usana. Čvrst je, ima određenu težinu i dobro sjeda u ruku. Hladi lice, što je iznimno ugodno, a mislim da bi efekt bio još jači da se valjak drži u hladnjaku, iako je meni i ovako dovoljno hladan. Lijepo masira lice i mislim da se proizvodi uz ovaj valjak nekako bolje upijaju lice te vjerujem da lagano potiče cirkulaciju pa lice izgleda nekako svježije i sjajnije te zaglađenije te manje napuhnuto. Definitivno daje ugodan, opuštajući spa efekt!

I to bi bili moji pomoćnici za njegu lica, imate li vi svoje?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari