AVON TRUE NUTRAEFFECTS BOOSTING SHEET MASKE

by - lipnja 21, 2020

U današnjem postu pisat ću o sheet maskama koje su mi jako drage jer uglavnom pružaju super dodatnu hidrataciju, a jednostavne su za korištenje, nema nereda i pomažu u malome spa opuštanju. Kakvi su moji na ovaj set Avonovih maski, saznajte u nastavku posta!


Maske dolaze u veselim vrećicama s jednom jednokratnom maskom unutar svake vrećice. Ako se ne varam, cijena im je oko 20 kn, no varira od kataloga do kataloga. Postoje tri verzije: hidratantna, posvijetljujuća i pomlađujuća. Koristim ih tako da očistim lice, prijeđem tonikom te stavim masku. Nakon 15-20 minuta masku skinem i namažem kremu. Nekada i nemam potrebu za kremom, pa ju niti ne ostavljam, ovisno što mi koža traži.


Hydration Boosting sadrži formulu s hidratantnim sastojcima koja čini kožu mekom, punom volumena i hidratiziranom.

Maska je vrlo tanka, jako lijepo prijanja i stoji na licu. Dobra je veličinom i otvori za oči, usta i nos su dobro postavljeni. Ugodna je na licu. Maska je natopljena tekućim, rijetkim serumom. Blagoga je, ugodnoga mirisa. Odlično osvježi kožu i intenzivno hidratizira, ali taj efekt baš dugotrajan, što je tipično za sheet maske. Koža izgleda odlično, svježe, zdravo i sjajno. Odlična je i ispod šminke.



Youth Boosting sadrži formulu s pomlađujućim sastojcima pomaže spriječiti pojavu tankih linija.

Ova maska je također tanka, ugodna za nošenje i vrlo bogato natopljena prozirnim, rijetkim serumom blagoga mirisa, koji meni baš i nije ugodan. Djelovanjem je okej, ali ima najslabiji učinak od ove tri. Također, mislim da ova maska jednim nošenjem neću previše utjecati na pojavu tankih linija na koži. S druge strane, ne radi nikakav nered na licu.



Radiance Boosting sadrži formulu s ekstraktima citrusa za ujednačen ten. Čini kožu svijetlijom i sjajnijom.

Kao i prethodne tri maske, i ova je tanka, ugodna na licu i jako natopljena rijetkim, prozirnim serumom, intenzivnog, meni ne baš ugodnog mirisa, no nije strašno. Jako lijepo hidratizira kožu, osvježava ju i ostavlja ju mekanom i malo sjajnijom.


I za kraj mogu reći da sam zadovoljna ovim maskama, ali nisam baš oduševljena, više su mi onako, prosječne. Najdraža mi je plava, hidratantna maska, dok su ostale dvije dobre, ali onako, prolazne.

Jeste li isprobali Avon Booster sheet maske?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari