AVON ADVANCE TECHIQUES NJEGUJUĆI SERUM ZA KOSU

by - lipnja 01, 2020

Mislim da ne postoji osoba koja nije čula za ovaj Avonov serum te tek rijetki koji ga još nisu isprobali ili ga ne vole. Spadam u skupinu ljudi kojoj je, iz nekog razloga trebalo jako dugo vremena da bi isprobala ovaj proizvod, a kakvi su moji dojmovi sada kad sam ga napokon isprobala, saznajte u nastavku posta!


Serum dolazi u čvrstoj staklenoj bočici s pumpicom, no mala zamjerka ide na to što proizvod nisam mogla potrošiti do kraja jer nije nikako mogao izaći iz ambalaže. Pumpica lako dozira proizvod, a meni su potrebno 2-3 pumpice za moju kosu, odnosno vrhove. Bočica dolazi u kutijici sa svim informacijama o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Također je navedeno da serum sadrži tehnologiju nadahnutu dijamantima te pomaže ojačati, njeguje i zaglađuje suhu, lomljivu kosu te ju čini mekom, zdravom i neodoljivom na dodir. U bočici se nalazi 30 ml proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci, a pošto je gotovo uvijek snižen u Avonovom katalogu, cijena mu je oko 30 kn.


Serum je žute boje, ugodnog mirisa i gušće uljne teksture, minimalno silikonski. Lako se nanosi i brzo upija. Ne masti dodatno vrhove, ali ih lijepo njeguje, zagladi i učini kosu vrlo mekanom. Nanosim ga na mokru kosu nakon pranja, 2-3 pumpice ili na suhu kosu nakon kovrčanja jer lijepo zagladi vrhove pa kosa izgleda puno ljepše. Pošto je moja kosa dosta tanka, malo mi je teško za nanošenje na opeglanu kosu, jer je onda nekako oteža, makar stavila i manje pumpica.


Zadovoljna sam ovim serumom, ali mislim da na mojoj kosi ne radi ništa čudesno te imam neke draže proizvode, iako obavlja svoj posao!

Jeste li isprobali ovaj serum za kosu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari