FAVORITI SVIBNJA 2020.

by - svibnja 30, 2020

Pomalo ludi mjesec, ali ipak mjesec u kojem su stvari krenule na bolje i vraćamo se u normalu je na samome kraju, pa je vrijeme za predstavljanje pet proizvoda koje sam najviše voljela. Prije nego krenem na proizvode, htjela sam napomenuti da ću tijekom lipnja svaki dan objaviti post, imala sam vremena za pisanje tijekom karantene, a i skupilo se puno proizvoda za recenziranje. Da ne duljim, prelazimo na post i proizvode!


Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter regenerator - fenomenalan proizvod! Toliko kremast i ugodnog mirisa, divno njeguje i zagladi kosu, ostavlja mu mekanom, lako se oblikuje, ne otežava.

Balea kremica s kokosom i tiarom - osim slatkoga pakiranja koje stane u svaku torbicu, oduševila me i formula, koja je lagama, a lijepo njeguje. Koristila sam ju za njegu ruku. Jako fino miriše!

Olival ricinusovo ulje - koristim za njegu trepavice koje uz ovo ulje izgledaju odlično, nekako su bolje i ljepše. Koristim ga oko dva mjeseca i vidim razliku i definitivno ću ga nastaviti koristiti.

Noelle kist 22 - obožavam ovaj kist. Iako se može koristiti na više načina, meni je omiljen kao kist za rumenilo jer ga baš lijepo nanese i blenda. Odličan!

Ebelin spužvica za make up - ovo je spužvica iz nekakve uskršnje kolekcije i toliko je mekana, divna, odlično obavlja posao, a jako je povoljna!

I to su moji svibanjski favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari