NEW IN #21

by - svibnja 23, 2020

Pozdrav i dobro došli u još jedan post s novitetima! E sada prije nego prijeđem na proizvode, želim reći nekako stvari. Prvo, ovaj post pišem nešto prije objave i za sada se situacija s epidemijom koronavirusa smiruje, što mi je drago i nadam se da će ići u ovome smjeru. Druga stvar, nikako vas ne navodim da idete u trgovinu ako to ne trebate, i dalje se čuvajte. I treće, dosta ovim proizvoda kupljena je ranije, neki čak početkom trećeg mjeseca, čisto da napomenem. E sad kada sam to razjasnila, nastavite čitati ukoliko vas zanima što je to novo kod mene!


U zadnje vrijeme svi su poludjeli za Maybelline The Falsies Lash Lift maskarom i morala sam i ja vidjeti u čemu je stvar. Nisam ju još isprobala, ali definitivno ću to uskoro napraviti i napisati recenziju. Ista stvar je i sa Zorannah parfemom koji miriše predivno, toplo i na vaniliju, i kada ga nosim, dobijem puno pohvala. Kupila sam i Olival Mikoeksfolijant koji trenutno testiram, no još nisam stekla konačne dojmove. Posljednja na slici je Gliss Protein hidratantna maska s kakao maslacem, koja mi je bila okej, ali ništa više od toga.


Trebao mi je novi puder za matiranje, a pošto je moj omiljeni Rimmel bio rasprodan, kupila sam Catrice 5 in One koji još testiram, jer se ne mogu odlučiti sviđa li mi se ili ne. Obožavam Essence Melted Crome mono sjenila, pa sam kupila i novu verziju pod nazivom Sprinkled Chrome, no moram priznati da nisam oduševljena jer teksturom nije onako kremasto, ali još uvijek ga testiram. Naravno da sam morala kupiti i zalihe L'Oreal Paradise Extatic maskare, i to ovu valentinovsku verziju. Kao poklom uz kupnju za Dan žena (malo kasnim hehe) dobila sam L'Angelica balzam za usne, koji mi je skroz okej.


L'Oreal Infaillable 24H Fresh Wear puder mi je jedan od najdražih pudera ikada i uvijek koristim nijansi 130, no zabunom sam kupila 125 Natural Rose koji je tamniji i trenutno mi ne paše, ali će koristiti kada budem samotamnila. Ponovno sam kupila i Lovely Sweet Kissing HD puder u prahu koji mi je super. Kod mene su se našle i neke maskice - Garnier noćna sheet maska i Yeauty Deep Hydration maska za okoloočno područje. Iako nisam baš bila zadovoljna hvaljenom Conceal&Define korektorom, kupila sam Revolution Conceal&Hydrate korektor u nijansi C1, s kojime sam za sada vrlo zadovoljna!


Kupila sam Langhaar Madchen šampon za kovrčavu kosu jer mi je kosa lagano valovita i mislila sam da će mi pomoći u boljem definiranju kovrča, no na kraju mi se baš i nije svidio. Kupila sam još jedan šampon - Balea šampon sa zobenim mlijekom, koji mi se s druge strane odličan, a vrlo je povoljan. Kod mene se našao i sad već potrošeni Balea Calm Coco piling za tuširanje, koji mi je bio predobar! Prefino miriše te je odličan, multifunkcionalni proizvod. Ponovno sam kupila Rimmel Stay Matte puder u kamenu u nijansi 01 Transparent, jer mi je omiljen i uspjela sam ga uloviti u DM-u. I posljedni proizvod na slici su Alverde 7-Tage ampule za lice za koje uskoro ide recenzija, ali nisam baš oduševljena.



Prije dugo vremena koristila sam Alverde okoloočnu kremu s maslinom i bila mi je odlična, nedavno sam je se sjetila i kupila. Prije je dolazila u teglici, sada je u tubici, no čini mi se da je formula ista, vidjet ćemo. Ruke su mi, vjerujem kao svima, užasne i izbio mi je dermatitis na rukama, a nisam mogla niti željela do doktorice te sam kupila Melem Baby Atopic, podvojenog sam mišljenja i definitivno ga moram još malo isprobati. Zainteresirala me nova Nivea Sun Sensitive SPF50 krema za lice, a vidjet ćemo kakva će se pokazati. U naše drogerije su došli i novi Garnier Fructis Hair Food šamponi, te nisam odoljela Banani jer obožavam masku iz iste linije, pa sam bila jako znatiželjna. Prije svega ovoga napravila sam hladne plave pramenove, te mi je trebao ljubičasti šampon za neutralizaciju žutih tonova i ovaj se pokazao odličnim!


Naručila sam i par stvarčica iz Avona -mini pakiranja novih parfema pod nazivom Artisque - odlično mirišu, ljubičasti i plavi su mi divni, no mi je zeleni najmanje drag. Kupila sam i Avon Skin So Soft losion za samotamljenje, pa ćemo vidjeti kakvim će se pokazati.


Napokon sam se odlučila za narudžbu The Ordinary proizvoda - Niacinamide 10%+Zinc 1%, , Caffeinr Solution 5%+EGCG, AHA 30%+BHA 2% Peeling Solution i High Adherence Silicone primer. Naručila sam ih s Douglas web shopa, pa su mi uz narudžbu poslali neke testere. Prvi dojmovi su odlični, a vidjet ćemo kakvi ću se dalje pokazati. 


Nakon karantene, otišla sam u DM po hranu za mačku i neke stvarčice koje su mi trebale te sam kupila i neke proizvode koji će mi zatrebati ili su me zainteresirali. Kupila sam Langhaar Madchen Pure Frische mini šampon za suho pranje i Dove 1 Minute regenerator koje trebam isprobati. Ziaja je imala 2+1 gratis ponudu pa sam uzela dvijr Goat's Milk maskr za kosu, kojr su mi jako drage, ali ne volim njihov miris te novi Cupuacu piling koji toliko fino miriše te odlično obavi svoj posao.


Napravila sam još jednu Avon narudžbu u kojoj se našao novi Anew Radiance Maximising tonik koji sadrži meni dva vjerojatno najdraža sastojka - glikolnu kiselinu i vitamin c, a kakav će se pokazati, to ćemo još vidjeti. Naručila sam i Show Glow stik u nijansi Flickering Gold koji još uvijek isprobavam kako najbolje koristiti. Naručila sam i nekoliko testera novih mat ruževa čija mi se formula baš sviđa, ali mi je moja teta od koje naručujem nešto zbrljala, mi nijanse nisu u potpunosti moj đir, no ne bunim se.


Odlučila sam ponekad njegovati svoju kožu nešto intenzivnijim mazalicama te sam kupila Nacomi shea butter i Evoluderm ulje argana i noćurka. Koristim ih ponekad i prvi dojmovi su pozitivni, a vidjet ćemo kakvi će biti moji konačni dojmovi. Trebala mi je nova četkica za zube, pa sam kupila Curaprox 5460 Ultra Soft s kojom sam zadovoljna. Počastila sam se i s nekoliko make up stvarčica- Catrice Hot Chili lip booster koji jako peče usne i Essence LE Good Vibes, Good Memories tekuće rumenilo, koje imam u kompaktnoj formuli i predivno je. Ima malo već šljokice, ali divno izgleda na licu. Posljednja stvar na slici je ova preslatka Ebelin spužvica za make up s mramornim uzorkom!


Čupanje obrva mi je vrlo mrsko, tako da taj posao obavljam pomoću depilacijskih trakica za lice. Inače koristim Baleine, no nisam ih našla, pa sam kupila Čupko koje su mi također okej. Ponovila sam kupnju Ariul 7Days Vitamin Mista jer je ovo toliko divan proizvod, jednostavno to ne mogu opisati - divno njeguje kožu, osvježava i daje prekrasan sjaj. Kupila sam i dva noviteta, Nivea Volume Styling primer za kosu i Garnier Ambre Solaire Natural Bronzer pjenu za samotamljenje koji još čekaju red za isprobavanje.


Odlučila sam isprobati Bourjois rumenila te sam uzela dvije nijanse - 03 Copper Brown i 32 Golden Amber. Rumenila su divna, ali su vrlo malena, dolaze u količini od svega 2,5 grama. Trebala mi je nova pomada za obrve, s obzirom da su mi pomade najdraži način popunjavanja obrva, a ova Essence Colour&Shape gel u nijansi 01 Brown mi je ostala u dobrom sjećanju. Trebao mi je novi bijeli lak za nokte, pa sam kupila svoj najdraži Essence Shine Last&Go! u nijansi 33 Wild White Ways!


Negdje sam vidjela pohvale za ovu Essence Choose Your Glow paletu highlightera, pa sam ju kupila i apsolutno je predivna na swatchevima, a vidjet ćemo i kakva je na licu. Pohvale sam vidjela i za Sun Dance Sensitive SPF 50 fluid za lice, pa ćemo vidjeti kakav će se on pokazati. I posljednja stvar je Balea pjena za pranje suhe i osjetljive kože. CV pjena mi je inače draža, ali nisam htjela do Mullera samo zbog toga.

I to bi bilo sve! Imajte na umu da sam dosta toga kupila prije epidemije ili usput kada sam kupovala osnovne stvari. Pripremam puno recenzija, pa to očekujte uskoro! Slobodno pišite što se novo našlo kod vas i kako ste!

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari