EMPTIES #24

by - svibnja 25, 2020

Nakon posta s novitetima, vrijeme je i za post s potrošenim preparativnim proizvodima, kao i uvijek. A kao i uvijek skupila se poprilična hrpica proizvoda, pa neću duljiti već se baciti na post. Ako vas zanima više, nastavite čitati!


Garnier Botanic Therapy šampon za slabu kosu sklonu lomljenju - odličan šampon, meni jedan od najomiljenijih. Lijepo opere kosu, kosa izgleda lijepo i svježe, nježan je i divno miriše.

Langhaar Madchen Locken Wunder šampon za kovrčavu kosu - nemam kovrčavu kosu, već blago valovitu, pa sam mislila da će ovaj šampon možda pomoći u boljem kovrčanju kose, no nije to učinio. Šampon mi se nije svidio, ne zbog prethodne činjenice, već zato što mi je od njega kosa bila napuhnuta i nekako čudna.

Balea Bloomy Dreams šampon za suho pranje - moram priznati da sam bila jako skeptična jer sam isprobala jedan Balein suhi šampon koji mi je bio grozan, ali ovaj proizvod mi se jako svidio. Lijepo odmasti kosu, ne ostavlja nikakve tragove na kosi i miris nije zagušujuć.


Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter regenerator - odličan regenerator! Vrlo kremast i ugodnog mirisa koji tako dobro njeguje i zagladi kosu, olakšava češljanje i ostavlja kosu jako mekanom.

Gliss Protein+Cocoa Butter hidratantna maska za kosu - maska je dobra, ali nije mi se baš svidjela. Lijepo njeguje kosu, ali je kosa nekako čudna, napuhnuta i naelektrizirana s njom.


Balea jednokratne britvice - odlične, oštre britvice, super obavljaju posao i simpatičnog su dizajna.

Babylove vlažne maramice s 99% vode - jako volim ovakvu verziju Violetinih maramica, ali ove mi se baš i nisu svidjele. Nisu mi dovoljno natopljene. Ne koristim ih za skidanje šminke, ali dobro dođu za brze popravke, brisanje ambalaža proizvoda, skidanje swatcheva i tako.

Duchesse maxi blazinice - klasika! Nisu imali one klasične kada sam kupovala, ali i ove su odlične, velike, mekane, čvrste i povoljne.


Alverde 7-Tage ampule za lice - skroz zanimljiv način korištenja, različite ampule za različite dane, ali meni su te sve ampule imale isti miris i učinak, koji mi stvarno nije ništa posebno, blaga njega.

Balea trakice za hladnu depilaciju lica - ove trakice koristim za čupanje obrva i nadusnica jer je ovo brži i efekisniji način, za nešto što je meni vrlo mrsko raditi. Odlično obavljaju posao i proces uopće nije jako bolan.

Depend Instant Colour boja za trepavice i obrve u nijansi Brown Black - dobar proizvod, koristila sam ga na obrvama, jer na trepavicama ne vidim nikakav učinak. Proizvod je dosta pigmentiran, ali se s njime da lijepo raditi, ali trajnost mu i nije jača strana, jer ne potraje 3-4 tjedna (kako navode), već otprilik 3-4 dana.


Dove Acai oil shower mousse - praktičan i multifunkcionalni proizvod; odličan za tuširanje, ali i kao pjena za brijanje, što je idealno za putovanja. Fino miriše, pjena je bogata i nježna prema koži.

Ziaja Cocoa Butter gel za tuširanje - Ziaja gelovi su mi jedni od omiljenih gelova za tuširanje. Kremasti, mirisni, nježni, a učinkoviti.

Dove Pink Clay gel za tuširanje - iznimno kremasti gel za tuširanje, nježan i učinkovit. Miris se neko vrijeme zadržava na koži, ali mi miris ovog gel i nije jako ugodan.

Balea Calm Coco gel za tušitanje - ovaj proizvod mi je predobar, ali mi se čini da ga više nema u prodaji, barem ga ja ne pronalazim. Još jedan multifunkcionalni proizvod - uz tuširanje obavite nježan, a vrlo učinkovit piling. A tek miris, presavršen je, spoj kokosa i kave!


Balea antibakterijski gel - znam da ovaj gel ne pomaže u dezinfekciji ruku zbog covida 19, ali sam ga koristila na rukama prije šminkanja. Bio je sasvim okej i jako mi je dugo trajao.

Biobaza Pink Spirit deo stik - ovo je prirodni dezodorans i nije mi baš najbolje sjeo. Okej mi je, ako taj dan baš ništa ne radim, ali u suprotno trebam nešto drugo. Miris mi nije baš sjeo jer je nekako kiseo, ali se ne osjeti dugo na koži.

Rexona MotionSense Aloe Vera roll on - okej dezić, regulira neugodne mirise, ugodnog je blagog mirisa. Nije mi omiljen, ali dobro odradi svoj posao.

Balea Men Sensitive pjena za brijanje - povoljan, a super proizvod. Bogata pjena olakšava brijanje i smanjuje iritacije, a taj muški miris se ne zadržava na koži.


Priroda Daje Neven i Kamilica mlijeko za tijelo/ Nim i Kurkuma mlijeko za tijelo - iznenadilo me što je mlijeko kremastije i gušće teksture, dok je krema rjeđa i teksture kao losion. Miris je blag i vrlo prirodan. Lijepo se razmazuju i brzo upijaju. Lijepo njeguju kožu.

Nivea krema - ovu kremicu uvijek moram imati kod sebe jer mi odlično njeguje ruke kada su jako suhe. Vrlo je gusta i bogata, malo se duže upija, stoga ju volim mazati navečer.

Balea Verry Berry pjena za ruke - skroz fora proizvod za njegu ruku. Vrlo mirisna, bogata pjena, brzo se upija i daje neku blažu njegu. Ako su vam ruke jako suhe, mislim da ovo neće biti dovoljno.


Garnier dvofazna micelarna voda - jako učinkovita micelarna, odlično skida apsolutno svu šminku i ne radi mi apsolutno nikakav nered na licu, ali ju uvijek isperem. Koristim ju, najviše, za skidanje maskare.

CV Soft blaga micelarna pjena za čišćenje lica - omiljena pjena za skidanje šminke. Nježna prema koži, lijepo skine šminku (malo teže maskaru ili neke teže ruževe, pa to volim odraditi s micelarnom).

Foreo uređaj - ovo mi je proslijedila prijateljica, pa ne znam o kojoj se verziji radi, ali je riječ o onoj s jednokratnom baterijom, koja je prestala raditi nakon otprilike godinu dana. Lijepo čisti lice, ali sam ga koristila jednom dnevno, jer mi je dva puta bilo malo previše. Lice je čisto i glatko, ali ne čisti dubinski pore. Sviđa mi se, ali nije svemoguć. Naručila sam ovakav uređaj s Aliexpressa i baš me zanima kakav će mi biti.

Eveline SOS Lash Booster serum za trepavice - ovaj proizvod mi se baš i nije svidio jer nisam primijetila nikakav učinak na trepavicama i znao mi je nekako čudno zamutiti vid.


Garnier Hydra Bomb noćna sheet maska - dobra maska, nosila sam ju prije spavanja dvadesetak minuta, lijepo hidratizira i omekša kosu.

Missha Cucumber sheet maska - također odlična maska, divno njeguje i osvježava kožu. Jako tanka i super sjedi na licu.

Avon True NutraEffects Radiance Booster sheet maska - okej maska, ali onako, nije mi se baš svidjela jer je učinak malo slabiji.

Garnier Moisture+Fresh Look okoloočna maska - super okoloočna maska, dosta su veliki "jastučići" i ne padaju, što je rijetkost kod ovakvih maski. Lijepo njeguje to područje.

Avon Anew Clinical Plumping koncentrat - tekuća tekstura, ali djelovanje mi nije ostalo u nekom posebnom sjećanju.


Sun Dance Matt SPF30 fluid za lice - ovaj proizvod sam kupila sad već davno, ali ga dugo nisam koristila već našla potrošeni u ormariću. Ostao mi je u okej sjećanju, nije najbolji, ali niti najgori koji sam isprobala. Štiti od sunca i nije težak.

SVR Sun Secure Blur SPF50 - vrlo zanimljiva tekstura, kao primer, odlično zagladi kožu. Posebno drag mi je bio za korištenje bez šminke jer lice izgleda predobro te štiti od sunca i ne izaziva nikakav nered na koži.


Afrodita Aqua Mix gel krema - vrlo lagana krema, lijepo hidratizira, ali daje malo lakšu njegu.

Weleda Skin Food Light univerzalna krema - vrlo intenzivan, meni ugodan miris. Malo jača krema, odlična ako vam to treba. Lijepo se upije i njeguje, daje zdravi, lijepi sjaj koži i super funkcionira i ispod šminke.

Mixa Hyalurogel Light krema za lice - moja omiljena krema za lice. Vrlo lagana, a odlično njeguje kožu, brzo se upije i odlična je i ispod šminke.

Alverde ulje divlje ruže - ovo ulje najviše volim koristiti kada mi je koža suša, odlično ju njeguje, a ne masti moju masniju t zonu. Koristim ga u večernoj rutini i super mi funkcionira.

Balea Q10 okoloočna krema - malo gušća, kremasta tekstura, lijepo njeguje okoloočno područje.

Balea krema za izbjeljivanje tamnih mrlja za licu - ovo mi se baš i nije svidjelo jer nisam primijetila da mi išta radi na licu.

I to su moji potrošeni proizvodi, a što ste vi nedavno potrošili?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari