MAKE UP EMPTIES #11

by - svibnja 27, 2020

Nakon posta s potrošenim preparativnim proizvodima, vrijeme je i za potrošene dekorativne proizvode koji se i inače skupi nešto manje, a sada ih je tek nekoliko jer sam se tijekom karantene stvarno minimalno šminkala. Što sam to ipak potrošila, pogledajte u nastavku posta!


Ebay trepavice - u paketu mi je ostao jedan par koji sam potrošila isprobavajući jedan look. Inače su mi Ebay trepavice super, povoljne, a nađe se stvarno lijepih modela.

Body and Soul spužvica za make up - užasna spužvica! Jako tvrda, nimalo ne naraste pod vodom, upija puno proizvoda. Jedno sam ju vrijeme koristila za nanošenje pudera u prahu ispod očiju, ali i to je bilo jako rijetko i trebam je se riješiti.

RT Sugar Crush Miracle Complexion spužvica za make up - omiljena spužvica, odlično obavlja svoj posao i lijepo je mekana, a ova limitirana kolekcija za šljokicama mi je predivna, obožavam sjajne stvari!


Catrice HD Liquid Coverage tekući puder u nijansi 030 Sand Beige - odličan, lagan puder koji daje dobro prekrivanje i lijepi finiš, te traje gotovo cijeli dan. Ova nijansa je nešto tamnija jer ju koristim kada koristim proizvode za samotamljenje. Čitala sam da mnohim ljudima zna napraviti nered na licu, ali ja nisam imala takvih problema.

Catrice Prime and Fine Dewy Glow fiksator - dobar fiksator, daje lijepi sjaj bez većih sjajnih čestica te lagano produlji trajnost šminke. Povučen je iz prodaje, pa neću duljiti.

Catrice #Instatogo blur stick - proizvod je promijenio miris, pa ga se riješavam. Lijepo je zagladio lice i bio je okej, no ne i najbolji primer koji sam isprobala. Također je povučen iz prodaje, pa neću duljiti.


Essence Shine Last&Go! lak za nokte u nijansi 33 Wild White Ways - jedan od najomiljenijih lakova. Lijepo pigmentiran, sjajan i okej trajnosti od nekoliko dana (topcoat pomaže produljiti trajnost).

Essence I Need Miracle maskara - maskara s poprilično velikom četkicom. Okej mi je, ali sam isprobala i bolje.

L'Oreal Paradise Extatic maskara - moja omiljena maskara koja daje odličan volumen i lijepo ih produlji te traje cijeli dan!

I to bi bila moja potrošena dekorativa, a što ste vi nedavno potrošili?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari