KOREJSKE MASKE ZA LICE

by - svibnja 16, 2020

Još jesenas sam bila u Beogradu i naravno da sam morala, iako na kratko, posjetiti DM i njihovu ponudu u Srbiji. Nisam imala puno vremena za razgledavanje, ali sam ugledala maske koje sam vidjela na Ana2Cats kanalu i naravno da sam ih morala isprobati. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!



Beauty Factory Grejpfrut i kelj maska za lice jako je zanimljivog koncepta, a namijenjena je dubinskom čišćenju i izbjeljivanju nepravilnosti. Cijena joj je 349 dinara, odnosno oko 23 kn. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.

Masku, odnosno tkaninu treba natopiti serumom i to odlično funkcionira, maska se lijepo natopi i upije se sav serum, dok mi je kod Garnierove slične maske ostalo jako puno seruma koji se nije upio u masku. Maska je dobrih proporcija i lijepo prijanja na lice. Na sebi ima malene točkice žutoga praha, odnosno vitamina c koje izblijede prilikom nošenja, no ne nestanu. Serum je vrlo vodenast, prirodnog, rekla bih zdravog mirisa. Lijepo se upije u kožu te ostaje lagano ljepljiva na licu. Lijepo njeguje te daje koži vrlo svježi, zdravi i sjajni izgled kože. Nisam primijetila izbjeljivanje nepravilnosti jer mislim da je ovo prekratko vrijeme korištenja da bi se postigli takvi rezultati.



MB sheet maska s hijaluronskom kiselinom sadrži 25 ml seruma, a sliku sastava možete vidjeti na slici ispod. Cijena joj je 185 dinara, odnosno oko 12 kn. Navedeno je da je ovo posebno hidratizirajuća maska koja sadrži učinkovite sastojke, kao što su hijaluronska kiselina, ceramidi, adenozin i ekstrakt vještičje lijeske. Tretira suhu i umornu kožu, oštećenu vanjskim utjecajima te ju čini hidratiziranom i osvježenom.

Maska ja vrlo tanka, odličnih proporcija, lijepo prijanja te je ekstremno natopljena vodenastim, prozirnim serumom, blagoga mirisa. Dugo potraje dok se ne upije te intenzivno njeguje, hidratizira i osvježava kožu. Ostaje lagano ljepljiva. Daje koži lagani, zdravi sjaj i plumpy, svježi izgled. Kao niti prethodna maska nije dodatno mastila moju masnu t zonu, nije izazvala nikakve nepravilnosti niti iritacije.



MB srebrna holografska maska za okoloočno područje sa zelenim čajem dolazi u divnoj i vrlo zanimljivoj ambalaži s holo detaljem sa ispisanim sastavom koji možete vidjeti na slici ispod. Sadrži 6 ml proizvoda, a cijena joj je 139 dinara, što je oko 9 kn. Navedeno je da stvara zaštitnu barijeru i time omogućava da se sastojci lako opskrbljuju u kožu. Dvoslojna svjetlucava srebrna holografska maska posvjetljava tamnu, umornu kožu ispod očiju. Pruža koži sastojke koji ublažavaju tamne podočnjake, kao što su ekstrakt zelenog čaja, nijacinamid, hijaluronska kiselina te vitamini B5 i E.

Maske su dosta velike, lijepo se zalijepe i ne padaju te su jako zanimljivog holografskog printa. Dobro su natopljeni prozirnim serumom koji se izvrsno upija. Područje oko očiju ostaje blago ljepljivo. Svježeg je izgleda i izgleda odmornije i njegovano, ali ne pruža neku intenzivnu hidrataciju, no ipak, lijepo njeguje.


I za kraj mogu reći da sam vrlo zadovoljna svim ovim maskama te se nadam da će uskoro stići i u naše drogerije.

Volite li korejsku kozmetiku?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari