GOLDEN ROSE DIAMOND BREEZE OLOVKA ZA OČI// 01 24K GOLD

by - svibnja 18, 2020

Ova olovka još je jedan od ulova iz Srbije, koji imaju odličnu ponudu Golden Rose proizvoda po povoljnijim cijenama nego kod nas. Stoga, ako imate neke Golden Rose favorite i blizu vam je Srbija, tamo se opskrbite njihovim proizvodima. Moji favoriti su tekući ruževi i lakovi za nokte. A kakvi su moji dojmovi o ovoj olovci, saznajte u nastavku posta!


Pakiranje olovke je prekrasno, zlatno. Dolazi zastićeno prozirnom folijom. Olovka nije drvena, ali se šilji. Količina proizvoda je 1.6 grama, a rokom trajanja od 24 mjeseca, a cijena joj je oko 15 kn.


Olovka je nešto tvrđe teksture, ali i dalje poprilično kremasta i lijepo se nanosi. Dobro je pigmentirana, zlatne boje, prepuna sjajnih čestica. Obožavam ju nositi u vodenoj liniji oka jer daje neku posebnu dimenziju i potpunjuje svaki make up look, čak i one najjednostavnije u kojima samo bronzer nanesem preko cijeloga kapka. Nije najtrajnija, ali je sasvim okej - potraje oko 3 sata u vodenoj liniji, a na kapku traje cijeli dan. Nije mi iritirala oči.


Ova olovka mi se jako sviđa i koristim ju jako često jer mi se baš sviđa kako podigne svaki make up look. 

Jeste li isprobali Golden Rose olovke za oči? Koji su vam omiljeni Golden Rose proizvodi?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari