AFRODITA CLEAN PHASE HYDRA PUTNI SET

by - svibnja 02, 2020

Pozdrav! Nadam se da uživate u malom odmoru od rada, pa će vam ovaj post pomoći u odmaranju. Na poklon uz kupovinu sam jednom prilikom dobila na poklon putni set Afrodita proizvoda, a kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Set dolazi lijepo zapakiran u kutijicu s fotografijom mašnice i skroz mi je slatko! Na poleđini se nalaze informacije o proizvodima i sastav što možete vidjeti na slici ispod. U setu se nalazi tri proizvoda: krema za čišćenje, piling gel i tonik. Krema i piling sadrže 25 ml proizvoda, dok tonik sadrži 30 ml proizvoda. Ovakvi putni setovi su super za ponijeti na putovanje, što im i samo ime kaže, ali i za isprobati proizvode bez kupovine velikog pakiranja. Cijena seta je oko 30 kn, a može se kupiti u DM-u i Bipi.



Krema za čišćenje lica bijele je boje, vrlo kremaste teksture i ima vrlo blag miris. Ne pjeni se prilikom korištenja, niti na suhoj koži, niti u kontaktu s vodom. Potrebna je nešto veća količina proizvoda nego što sam navikla koristiti. Iznimno je nježna prema koži, može se koristiti i na očima jer ne peče niti iritira. Ukloni šminku i čisti lice (koristila sam i na našminkanome, ali i na licu bez šminke), ali nekako nemam osjećaj čiste kože. Proizvod je okej, ali me nije oduševio.

Peeling gel je gelaste teksture (logično), tirkizne boje i vrlo blagoga mirisa. Sadrži piling čestice te crne čestice aktivnoga ugljena koje se otapaju prilikom korištenja proizvoda. Odrađuje dobar piling, a u isto vrijeme je poprilično nježan prema koži. Lijepo čisti kožu, no ako očekujete dubinsko čišćenje pora, to neće odraditi. Ostavlja vrlo glatku i mekanu kožu.

Tonik sam već isprobala i pisala recenziju i okej mi je, ali mi nije najdraži tonik koji sam ikada isprobala. Plave je boje i intenzivnijeg medicinskog mirisa. Pripremi kožu za daljnju njegu, ali me blago peckao, što mi baš i nije omiljeno. Niti jedan od ovih proizvoda nije mi izazvao ikakve iritacije niti nepravilnosti na licu.


I za kraj mogu reći da mi je ovaj set okej, ali nisam baš oduševljena i ne vjerujem baš da ću kupiti full size pakiranja. Najviše mi se svidio tonik. Ukoliko volite ove proizvode ili ih želite isprobati, ovo je dobar način i nadam se da ću nešto slično vidjeti i kod drugih brendova.

Jeste li isprobali ovaj set? Volite li putne setove?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari