FAVORITI TRAVNJA 2020.

by - travnja 29, 2020

Kraj je, za sada najluđeg i najčudnijeg mjeseca moga života! Nadam se da ste dobro, da ste zdravi i da se čuvamo. Ja za sada nastavljam s postovima jer mi to daje mali predah od svega što se događa, a tako je nastao i ovaj post. Ako vas zanima kojih sam to pet proizvoda najviše voljela i zašto, nastavite čitati!


Dove shower mousse s acai uljem - odličan proizvod za brzinsko tuširanje. Pjena je vrlo bogata i može se koristiti i kao pjena za brijanje. Ima onaj fini Dove miris. Odličan multifunkcionalni proizvod koji odlično može poslužiti i na putovanjima.

Avon Magix fiksator - jedan od najboljih fiksatora koji sam ikada isprobala! Divno stopi sve praškaste proizvode na licu i uvelike pomaže u što duljem trajanju šminke za licu. Malo isušuje pa nije baš za svakodnevno korištenje.

Zorannah parfem - nisam njezin fan i ne podržavam neke njezine izjave, ali sam čula puno pohvala na račun ovoga parfema i morala sam ga isprobati. Nisam pogriješila. Jako ugodan i topao miris vanilije koji traje nekoliko sati i svi ga hvale kada ga nosim!

Elseve Color Vive ljubičasti šampon - početkom ožujka sam napravila dosta svijetle, plave balayage pramenove i trebao mi je ovakav proizvod. Odlično opere kosu, malo je isušujuć, no stvarno minimalno i odlično tonira kosu, ubija žute tonove i daje onaj pepeljasti ton. Vjerujem da dio ovisi i o tome koliko su vam kvalitetno odrađeni pramenovi, no ja sam jako zadovoljna. Ne koristim ga pri svakom pranju kose, već otprilike jednom u tjedan i pol, ostavim nekoliko minuta da odstoji i isperem.

Balea Calm Coco piling za tuširanje - još jedan multifubkcionalni proizvod koji obavlja lagani, ali poprilično učinkoviti piling. Ono najbolje kod ovog proizvoda mi je miris, mješavina kokosa i kave, bolje ne može!

I to bi bili moji travanjski favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari