SLEEK SHATTERED GLASS LIP TOPPER// HOAX

by - travnja 11, 2020

Prije svega, želim vam čestitati Uskrs koji dolazi, ako ga slavite! Sretan Uskrs!

Smatram da je kombinacija ružičaste i zlatne jedna od najljepših kombinacija i obožavam ju, posebno u make up-u! Stoga sam se na prvi pogleda zaljubila u ovaj Sleek proizvod za usne! Kakvi su moji dojmovi na proizvod, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je vrlo jednostavna, izrađena od čvrste plastike i s minimalističkim detaljima. Ono čime sam jako zadovoljna jest to što ambalaža dolazi zaštićena naljepnicom. Aplikator je nešto manji i tvrđi te kupi veću količinu proizvoda. U ambalaži se nalazi 3 ml proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a može se kupiti u Mulleru po cijeni od oko 50 kn.


Proizvod je srednje gustoće. Nanosi se mrvicu neravnomjerno, ali se lako popravlja te preporučujem nanositi preko olovke ili ruža. Prilikom nanošenja imam nekakav čudan osjećaj na usnama dok se proizvod ne osuši. Ovo nije sjajilo već se suši u potpunosti mat i ne preslikava se. Nisam primijetila isušivanje usana. Traje sasvim dugo vremena, nakon otprilike 3 sata se počne skidati s unutarnjeg ruba usana, a na usnama traje oko 4-5 sati ukoliko ništa ne jedete i ne pijete, u suprotnom se skroz skine.

Nijansa je prekrasna - ružičasta poluprozirna baza s hrpom većih, intenzivnih sjajnih čestica, rekla bih čak šljokica. Na usnama se one ne osjete. Ipak, meni je to previše šljokica i preintenzivno na usnama. Probala sam malo ovog proizvoda nanijeti na oči, preko mat sjenila i izblendati i izgleda jako lijepo! Trajalo je cijeli dan i nije iritiralo oči, ali to treba raditi na vlastitu odgovornost jer je ovo proizvod za usne.


Iako nijansa ovog proizvoda izgleda predivno, preintenzivan mi je za nošenja na usnama, jednostavno to nije za mene. Ako je ovo nešto što se vama sviđa, proizvod je dobar!

Jeste li isprobali ovaj Sleek proizvod?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari