L'OREAL ELSEVE DREAM LONG ŠAMPON & REGENERATOR

by - travnja 15, 2020

Vjerujem da svaka žena, a tako i ja želi njegovanu kosu, mnoge žele i dugu kosu, što moram priznati da meni ne igra preveliku ulogu jer se šišam na duljinu do ramena, a i kosa mi na sreću brzo raste. Ovaj šampon to obećaje, a ako vas zanima kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Linija sadrži šampon u dvije veličine (250 i 400 ml), regenerator (200 ml), masku i još nekakav tretman, serum, nešto slično. Linija je lijepog i vibrantnog dizajna, narančasto-ružičaste boje. Bočice su plastične i poprilično kvalitetne. Proizvodi se mogu kupiti u svim drogerijama i nekim prodavaonicama mješovite robe. Cijena većeg šampona je oko 30 kn, dok je cijena regeneratora oko 25 kn. Često su sniženi.


Šampon je nešto rjeđe teksture i ugodnog mirisa. Dobro se pjeni i lako se ispire. Nježan je, ali dobro opere kosu, te ona bide mekana i svježe izgleda. Ne isušuje. Pošto ovo nije šampon namijenjen masnoj kosi, ne čudi me što po tom pitanju nije najučinkovitiji, odnosno kosa nakon otprilike jednog i pol dana postane malo spljoštena i ne izgleda tako svježe, dosta brzo se masti. Nisam primijetila nikakvo obnavljanje ili brži rast kose, što nisam niti očekivala, ali želim spomenuti s obzirom na naziv i karakteristike šampona.



Regenerator je vrlo kremast, bijele boje i ugodnog mirisa, jednakog kao šampon. Brzo se upije u kosu, omekšava ju i zagladi te ona izgleda sjajno, mekano i lepršavo. Kosa nije ispadala i lijepo je rasla, ali meni kosa i inače dosta brzo raste.


I za kraj mogu reći da sam zadovoljna ovom linijom. Nije čudesna, ako nešto tako očekujete, ali dobro odradi svoj posao. Regenerator mi je nešto draži od šampona.

Jeste li isprobali Elseve Dream Long liniju za kosu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari