NOELLE KIST// 22

by - travnja 18, 2020

Kistovi za šminkanje su nešto što najčešće naručujem preko i interneta, odnosno eBay-a, jer sam sasvim zadovoljna njihovom kvalitetom, a vrlo su povoljni. U trgovinama ih kupim ako su mi hitno potrebni ili su mi zanimljivi dizajnom ili oblikom; posljednja stavka je razlog za kupovinu ovoga kistića. Kakvi su moji dojmovi o kistu, saznajte u nastavku posta!


Kistić dolazi u plastičnoj ambalaži i kontrasna boja poleđine u odnosu na boju kista izgleda vrlo efektno. Noelle kistove možete kupiti u Bipi, a cijena ovoga je 45 kn.

Kist je vrlo lagan i ima nešto tanju dršku. Ružičasto-narančast je i ima naveden samo naziv brenda na sebi. Dlaka je sintetička. Kist je srednje veličine, okrugao i tapered oblika - idealan za setiranje okoloočnog područja, bronzer, rumenilo. Osobno ga najviše volim koristiti za nanošenje i blendanje rumenila. Mekan je i nježan, lijepo kupi i blenda proizvode. Lako se pere i brzo suši te ne gubi dlačice prilikom pranja.



I za kraj mogu reći da sam zadovoljna ovim kistićem te jako volim ovakav oblik i definitivno želim isprobati još Noelle kistova!

Jeste li isprobali Noelle kistove?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari