EVELINE MATT MY DAY TEKUĆI PUDER// 01 IVORY

by - travnja 20, 2020

Eveline dekorativnu kozmetiku sam jako malo isprobavala, a jako me zainteresirao ovaj tekući puder i odlučila sam mu dati šansu. Kakvi su moji dojmovi nakon poštenog testiranja, saznajte u nastavku posta!


Puder dolazi u jednostavnoj i elegantnoj crnoj tubici sa zlatnim detaljima. Ima pumpicu s čime se još nisam susrela i jako mi se sviđa kako funkcionira. Ipak, kod prvog korištenja bilo je potrebno puno puta pritisnuti pumpicu kako bi se istisnuo zrak i pumpica proradila. Puder odmah izgleda napola potrošeno. Nije baš važna informacija, no željela sam spomenuti. Sadrži 40 ml pudera, što je više od uobičajene količine, s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja. Možete ga kupiti u Bipi po cijeni od oko 40 kn.

Eveline navodi da je ovo lagani matirajući puder s hidratizirajućim svojstvima. Osigurava mat efekt i nadogradivo prekrivanje. Sadrži modrozelene alge, ekstrakt nara, antizagađujuća svojstva te UVA/UVB zaštitu.

Tekstura pudera je vrlo kremasta i ima intenzivniji miris. Lagano se blenda i preferiram nanošenje spužvicom. Ima srednje, nadogradivo prekrivanje, no neće prekriti neke veće nedostatke. Lagan je na licu i rekla bih da je ovo prirodniji puder jer tako izgleda na licu. Ima polumat, svježi finiš, definitivno nije mat. Moram ga matirati da bi dulje trajao na licu. Nije ni izazvao nikakve iritacije niti nepravilnosti na koži te nije isušivao, već je vrlo nježan prema koži. Trajnost mu je okej, uz setiranje traje oko 6 sati, a tada počinje lagano blijediti, ali ne u mrljama.

Nijansa koju sam odabrala je 01 Ivory - svijetlija nijansa, neutralnijeg k žutom podtonu. Lijepo mi paše. Nijansa malo oksidira, odnosno potamni i dobije blage narančaste primjese što mi se ne sviđa.



I za kraj mogu reći da je ovo sasvim dobar, pristupačan, lagan i svakodnevni puder. Lijepo prekriva i prirodno izgleda na koži. Voljela bih da je malo trajniji i da ne oksidira.

Jeste li isprobali Eveline pudere?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari