L'OREAL ELSEVE TOTAL REPAIR 5 ŠAMPON

by - travnja 04, 2020

O ovom šamponu sam čitala mnogo pozitivnih recenzija, a imala sam jedan period kada mi se kosa jako mastila i nije dobro izgledala te sam mu odlučila dati šansu. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je plastična i kvalitetna te poprilično jednostavnog bijelo-crvenog dizajna sa svim informacijama o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Šampon je namijenjen obnavljanju oštećene kose ( u što osobno ne vjerujem), cijela Repair 5 linija obogaćena je ceramidom i ekstraktom cvijeta nevena te pruža 5 rezultata: obnovljena, jaka, meka, vitalna i sjajna kosa. Postoje dvije verzije šampona, od 200 i 400 ml, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Možete ga kupiti u svim drogerijama i trgovinama mješovite robe po cijeni od oko 30 kn, za veću ambalažu.


Šampon je srednje gustoće, ugodnog blagog mirisa i bijele boje sa sitnim shimmer česticama. Prilikom pranja se lagano pjeni, ne intenzivno. Što se tiče pranja kose, rekla bih da je okej, no nisam baš zadovoljna jer imam osjećaj da ju ne opere dovoljno te da se ne ispere do kraja bez obzira koliko vremena ju ispirala. Kosa mi se jako brzo umasti s ovom šampon i ne izgleda svježe  nego nekako spljošteno. S druge strane, nije niti dovoljno njegujuć. Jednostavno, nisam baš zadovoljna ovim šamponom jer nije odgovarao mojoj kosi, no nije najgora stvar koju sam ikada isprobala.

Jeste li isprobali Elseve Total Repair 5 šampon? Koji je vaš omiljeni šampon?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari