EVELINE SOS LASH BOOSTER SERUM ZA TREPAVICE

by - travnja 02, 2020

Duge i guste trepavice želja su vjerojatno svake žene, tako bih i ja voljela dati trepavicama nešto više, iako mogu reći da sam poprilično zadovoljna njihovim trenutnim izgledom. Za pomoć sam kupila ovaj serum, a kakvi su moji dojmovi nakon otprilike tri mjeseca korištenja, saznajte u nastavku posta!


Proizvod dolazi u tankoj i duguljastoj ambalaži, crno-zlatnih tonova, klasičnoj za maskare. Ima gumenu četkicu, ne preveliku, koja dobro funkcionira. Zapakirana je u pripradajuću kutijicu za svim inforamcijama o proizvodu kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod. U ambalaži se nalazi 10 ml proizvoda, s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja, a može se kupiti u DM-u (nisam sigurna za ostale drogerije) po cijeni od 30 kn.



Prilikom nanošenja se nanese dosta proizvoda, trepavice budu u potpunosti bijele, malo se slijepe i izgledaju definirano. Kada se proizvod upije u trepavice, postaje bezbojan. Dodiranjem se osjeti da imate nešto na trepavicama, ali nije nimalo teško na njima, odnosno ne osjetite proizvod na očima. Ovaj proizvod sam koristila isključivo u večernjoj rutini ili ponekad preko dana, ako se ne bih šminkala taj dan jer, iako je navedeno da se može koristiti kao primer za maskaru, meni se ne sviđa jer trepavice izgledaju clumpy, slijepljeno i jednostavno mi je to nepotreban korak. Što se tiče djelovanja, nisam očekivala čuda, ali nisam dobila nikakav efekt, trepavice izgledaju kao i inače, samo malo definiranije nakon nanošenja proizvoda. Nisam primijetila nikakvu razliku u gustoći ili duljini trepavica. Ono što mi se nije svidjelo jest da mi nakon nekog vremena korištenja počinje smetati i lagano mutiti oči, ne znam i prestala sam ga koristiti.


Meni ovaj proizvod stvarno nije napravio ništa posebno i ne vidim nikakvu razliku koristila ga ili ne, osim što lagano definira trepavice. Neću ga više kupovati i krećem s isprobavanjem ricinusovog ulja.

Jeste li isprobali Eveline SOS Lash Booster serum za trepavice? Koristite li serume za trepavice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari