DOVE DETOX RITUAL ŠAMPON

by - travnja 25, 2020

Vrijeme je za još jednu recenziju šampona! Moja kosa se brzo masti i pronašla sam šampone koji mi super odgovaraju, ali s vremena na vrijeme volim isprobati nešto novo i nadati se još boljim rezultatima. Jako me zainteresirao novi Dove šampon, a kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je vrlo jednostavna, bijele boje sa zelenim detaljima. Plastična je i poprilično kvalitetna. U bočici se nalazi 250 ml šampona, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Može se kupiti u Bipi po cijeni od oko 20 kn.

Šampon je inspiriran japanskim ritualima s matchom i rižinim mlijekom. Sastav možete vidjeti na slici ispod.

Gelaste je teksture, srednje gustoće i zelene boje. Intenzivnijeg je, svježeg mirisa. Lijepo se pjeni i lako ispire. Dobro opere kosu i drži ju čistom oko dva dana, a izgleda svježe oko dan i pol, nakon toga izgleda spljoštenije. S time sam zadovoljna, ali zamjerka ide na to što ovaj šampon isušuje kosu i dosta ju petlja pri korjenu, a posebno mladu kosu. 


Šampon je okej, nije mi najdraži i isprobala sam puno bolje, ali i puno gore. Ipak, mislim da baš i nije za mene.

Jeste li isprobali Dove šampone i proizvode za kosu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari