FAVORITI OŽUJKA 2020.

by - ožujka 30, 2020

Kraj je mjeseca, ovoga puta vrlo neobičnog i turbulentnog. Znam da kozmetičke teme sada nisu prioritetne, možda su čak k nepotrebne, ali želim pisati o njima jer me cijela ova situacija jako plaši i izaziva tjeskobu, pa mi je ovo izlaz od svega toga. Niti na jedan način ne potičem odlazak u drogerije i bespotrebnu kupovinu, ovo su sve proizvodi koji su kod mene neko vrijeme. Ako vam se nešto svidi, sastavite popis i kupite kada ovo završi ili ako je hitno, pogledajte online. Nadam se da će ovo uskoro završiti i da nam dolazi ljepše i bolje vrijeme, a za to vrijeme ako moraš na posao ili neophodno u trgovinu, odi, ali ako ne moraš izlaziti, nemoj, već #ostanidoma! Samo tako će se ovo što prije riješiti. 


Essence Coconut Kiss piling za usne - obožavam kokos, stoga obožavam i miris ovog piling. Piling je odličan, trebate malo zakopati u njega i osjetit ćete piling čestice. Ukloni suhe dijelove na usnama, a rekla bih da sadrži i neko ulje pa su usne i mekane i njegovane.

La Croa Argan i Makadamija keratin fluid - ovo je proizvod koji me nenormalno oduševio! Kosa ju njega bude toliko mekana, zaglađena, svilena, mirisa i dugo bude ravna uz peglanje! Fenomenalan proizvod!

Farmasi Teracotta highlighter u nijansi 15 - divan highlighter koji koristim gotovo svakodnevno već dugo vremena. Mekana pomalo pečena formula, lijepo izgleda na licu, može biti vrlo nježan, a može se i jako nadograditi. Nijansa je prekrasna, šampanjasta.

Real Techniques kistovi za lice - vrlo kvalitetni, nježni kistovi. Kupe proizvod i lako ga nanose, blendaju, fino sjedaju u ruku. Prezadovoljna sam!

Garnier Hair Food Aloe Vera maska za kosu - volim Hair Food masku od banane, kako učinak, tako i miris, a jako mi se svidjela i ova maska jer odlično hidratizira, omekšava kosu i čini ju svilenkastom bez otežavanja.

I to bi bili moji favoriti ožujka, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan

You May Also Like

0 komentari