SVR SUN SECURE BLUR KREMA ZA LICE - SPF 50

by - ožujka 02, 2020

Zaštita od Sunca vrlo je važno tijekom cijele godine, a pronalazak dobre kreme sa zaštitnim faktorom može biti jako težak posao. SPF koji obožavam je Eucerin Oil Control fluid za lice, ali sam i o ovoj kremici čula pregršt pozitivnih dojmova i odlučila ju isprobati. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Kremica dolazi u vrlo čvrstoj narančastoj tubici koja lako dozira proizvod, s pripadajućom kutijicom sa svim informacijama o proizvodu, kao što je i sastav koji možete vidjeti na slici ispod. U tubici se nalazi 50 ml proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a možete ju kupiti u određenim ljekarnama ili online (ja sam svoju naručila preko Beauty Pharmacy stranice), po cijeni od 124 kn.



Kremica je blage narančaste boje i vrlo zanimljive, guste mousse teksture. Lako se razmazuje i brzo sjeda na kožu. Efekt na koži me jako podsjeća na efekt koji daju silikonski primeri - zagladi kožu i popuni pore, te daje blurring efekt i matira, ali ne isušuje. Koža uz ovu kremicu izgleda fenomenalno. Odlično funkcionira samostalno, ali i ispod šminke koja odlično sjeda i izgleda odlično. Regulira masnoću i nije izazvala nikakve iritacije ili nepravilnosti. Štiti moju svijetlu kožu od Sunca, što joj je i primarna funkcija; koristila sam ju preko ljeta i preko zime i nisam izgorjela niti jednom.



I za kraj mogu reći da sam jako zadovoljna ovom kremicom i da mi je uz Eucerinovu postala omiljena! Vrlo je lagana, ne masti kožu, odlično funkcionira ispod šminke i štiti od Sunca. 

Jeste li isprobali SVR Sun Secure Blur SPF kremu? Koja je vaša omiljena SPF krema za lice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari