FAVORITI VELJAČE 2020.

by - veljače 29, 2020

I nakon 4.godine ponovno proživljavamo ovaj 29.veljače, što mi je baš uzbudljivo! Posljednji dani mjeseca uvijek su rezervirani za mjesečne favorite, a što sam najviše voljela tijekom veljače, saznajte u nastavku posta!


Wet'n'Wild mat ruž u nijansi Never Nude - odličan ruž s poznatom formulom, ali u novome, poboljšanome, ali i dalje ne baš najboljemu pakiranju. Pakiranje, ipak, nije toliko važno, već sami proizvod koji je divan. Vrlo kremast, ali ne prekremast, pogmentiran, ugodan na usnama, lijepoga finiša, a ova nijansa mi je predivna, svijetlija breskavsta nude nijansa!

Kokie Crystal Fusion tekuće sjenilo u nijansi Super Natural - iako me ovo sjenilo na prvu nije oduševila, na kraju ga apsolutno obožavam! Nije jako pigmentirank, ali je prepuno sjajnih čestica i izgleda odlično i preko mat sjenila, ali i preko shimmerastih sjenila za dodatni sjaj!

Ebelin roler za lice - iako ovaj proizvod nije neophodan u rutini, jako mi je drag jer fino rashladi, izmasira lice, proizvodi se bolje upijaju i koža izgleda zategnutije, sjajnije i ljepše.

Balea šampon za zobenim mlijekom za osjetljivu kosu - ovaj, sad već potrošeni proizvod, me jako iznenadio i oduševio. Vrlo je blag i nježan, ali temeljito opere kosu bez isušivanja i onog škripavog osjećaja te kosa izgleda lijepo i svježe dva dana! A cijena mu je samo 10 kn!

Weleda Skin Food Light univerzalna krema - vrlo bogata i njegujuća krema za lice, odlična i za moju mješovitu kožu tijekom hladnijeg vremena. Brzo se upija, njeguje te daje zdravi sjaj koži, ne masti i ne izaziva nepravilnosti, a super funkcionira i ispod šminke.

I to su bili moji favoriti veljače, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari