NUXE SUHO ULJE ZA LICE, TIJELO I KOSU

by - ožujka 14, 2020

Prije nekog vremena na poklon sam dobila Nuxe multifunkcionalno suho ulje koje me jako zainteresiralo tr sam ga zavoljela i sad već i potrošila. Kakvi su moji dojmovi i kako sam ga koristila, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je prekrasna i vrlo kvalitetna. Staklena, s metalnim čepom i raspršivačem za doziranje, što mi se jako sviđa, jednostavno dizajna. U ambalaži se nalazi 50 ml proizvoda, a mislim da je dostupna i veća verzija, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Može se kupiti u ljekarnama, a vjerujem da i Notino drži Nuxe, a cijena mu je oko 130 kn.


Ulje je rjeđe, lagana i vodenasto, nije one guste uljne teksture i minimalno je masnjikavo. Ima intenzivni, ugodan miris. Najviše sam ga koristila na licu gdje je odlično funkcioniralo. Lagano je na licu, lijepo se razmazuje i za jedno ulje poprilično brzo upija. Lijepo njeguje i hrani kožu i daje zdravi sjaj i plumpy, svježi izgled. Ne masti dodatno kožu, ali ga nisam koristila prije šminkanja, već u večernjoj rutini. Nije izazvao nikakve iritacije niti nepravilnosti. Na tijelu ga baš i nisam koristila jer ne volim te masnije teksture na koži tijela i taj uljni osjećaj. Što se tiče korištenja na kosi, bilo je dobro - lagano, brzo se upilo i lijepo njegovalo i zagladilo vrhove.


Ovo ulje od mene ima zeleno svijetlo, a najviše mi se svidjelo u njezi kože lica, kada sam imala potrebu za nešto jačom njegom. Lagano je i odlično njeguje te se sporo troši, tako da opravdava svoju cijenu. 

Jeste li isprobali Nuxe ulja?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari