CATRICE BLUSH BOX GLOWING+MULTICOLOR RUMENILO// 010 DOLCE VITA

by - ožujka 16, 2020

Dugo vremena uopće nisam voljela rumenila, no odjednom sam ih jako zavoljela, iako su mi i dalje najdraža ona zagasitih i neutralnijih nijansi. Ovo Catrice rumenilo bilo je ljubav na prvi pogled, a kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Pakiranje je vrlo jednostavno, no na poleđini se nalaze sve informacije o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Izrađeno je od čvrste plastike i ima magnetno zatvaranje. Izgled samog rumenila u panu je predivan, pogledajte samo ovaj prekrasan reljef! U ambalaži se nalazi 5.5 grama proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a možete ga kupiti u svim drogerijama po cijeni od 31,90 kn.


Tekstura rumenila je vrlo mekana i puterasta. Lijepo se kupi na kist, nanosi i blenda, ali se poprilično trusi. Izgleda vrlo svježe na licu i ima divan, zdravi sjaj, ali ne onako intenzivan sjaj kakav imaju highlighteri. Ne naglašava teksturu kože. Stapa se s kožom i nije nimalo patchy niti praškast. Lijepo je pigmentiran, ali nije jako pigmentiran što volim kod proizvoda za lice. Traje na licu gotovo cijeli dan; počinje ravnomjerno i lagano blijediti nakon otprilike 7 sati. Nije izazvao nikakve iritacije ili nepravilnosti na koži.


U ponudi postoje dvije nijanse, a ja sam odabrala 010 Dolce Vita - svijetliju breskvasto-roskastu nijansu satenskog finiša sa sitnim sjajnim česticama koje se baš i ne vide na licu.


Oduševljena sam ovim rumenilom, nijansa je divna, kao i formula te licu daje svježinu i zdraviji izgled. Predivan proizvod!

Jeste li isprobali Catrice Blush Box rumenila?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari