I ❤ REVOLUTION RADIANCE HIGHLIGHTER

by - ožujka 18, 2020

Slatka pakiranja moja su velika slabost i uvijek padam na njih, stoga se to dogodilo i s ovom preslatkom ambalažom highlightera i morala sam ga imati. Kakvi su moji dojmovi o proizvodu koji skriva ova divna ambalaža, saznajte u nastavku posta!


Highlighter dolazi u, kao što sam već rekla, preslatkoj ambalaži u obliku srca, metalik rose gold boje s ružičastim detaljima. Izrađena je od kartona, no poprilično čvrsta. Malo je glomazna. Srce dolazi u kartonskoj kutijici pripadajućeg dizajna, sa svim informacijama o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti nešto niže. U ambalaži se nalazi 10 grama proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a može se kupiti u Pink Panda fizičkoj trgovini i preko njihovog webshopa po cijeni od 59,90 kn.




Tekstura highlightera je nešto suša i pomalo kredasta pri swatchanju, ali se na obrazima divno stapa s kožom. Dosta se trusi. Trajnost je odlična i highlighter na licu traje preko 6 sati, a tada počinje lagano blijediti, odnosno slabi mu intenzitet sjaja. Poprilično je pigmentiran i daje intenzivniji, mokri izgled na koži. Sadrži veće sjajne, rekla bih čak glitter čestice koji malo padaju po licu ukoliko kistić ne otresete prije nanošenja. Ipak, one se tek malo vide na licu, gdje nanosite highlighter. Zbog teksture lagano naglašava teksturu kože. Nije mi izazvao nikakve iritacije ili nepravilnosti na koži. Nijansa je predivna - svijetlija šampanjasto-ružičasta nijansa, vrlo je posebna.





Highlighter iz ove kolekcije već imam u kolekciji i volim ga, a isti je slučaj i s ovim highlighterom. Posebno me oduševila nijansa, koja je predivna i vrlo posebna, nešto slično nisam vidjela do sada.

Jeste li isprobali I Heart Revolution srcolike highlightere?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari