DOUGLAS PLUMP&GLOSS SJAJILO ZA USNE// 3 CORAL PLUMP

by - ožujka 21, 2020

Opsesija sa sjajilima se nastavlja! Slijedeće na redu je Douglas sjajilo koje me jako zainteresiralo od trenutka kada sam ga slučajno ugledala! Ako vas zanima kakvi su moji dojmovi o sjajilu, nastavite čitati!



Ambalaža sjajila je pravokutna i malena, izrađena od čvrste plastike, minimalističkog dizajna i zaštićeno folijom. U ambalaži se nalazi 4 ml proizvoda s rokom trajanja od 36 mjeseci nakon otvaranja, a može se kupiti u Douglasu po cijeni od 70 kn.

Aplikator je poprilično klasičan i odlično funkcionira.



Sjajilo ima blagi miris. Formula je vrlo lagana i ne osjeti se na usnama. Nije ljepljivo. Na usnama lagano pecka i daje onaj osjećaj hlađenja kakav ima menta jer je riječi o sjajilu za povećanje usana. Ipak, taj efekt nećete dobiti, ali usne zbog sjajnog finiša izgledaju punije. Trajnost sjajila je vrlo prosječna, traje oko 3 sata ukoliko ništa ne jedete ni ne pijete.

Nijansa Coral Plump je svijetlija breskavsta topla nijansa bez ikakvih sjajnih čestica.


I za kraj mogu reći da mi je ovo sjajilo sasvim dobro i svidjelo mi se, kako formulom, tako i nijansom. Ipak, i dalje i vrlo prosječno, stoga je na vama da odaberete želite li dati 70 kn za sjajilo ili ne. Ja sam ga kupila kada je Douglas brend bio 50% snižen, no sumnjam da bih ga kupila po punoj cijeni.

Jeste li isprobali Douglas sjajila?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari