SLEEK MATTE ME RUŽ ZA USNE// 436 BIRTHDAY SUIT

by - veljače 10, 2020

Iako tekuće ruževe u zadnje vrijeme i ne koristim toliko često, već radije posežem za kremastim ruževima ili sjajilima, oni su i dalje moja ogromna ljubav i rado ih kupujem, stoga se kod mene našao i ovaj Sleek tekući ruž. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Pakiranje je vrlo jednostavno i elegantno. Plastično je i nije teško, ali je i dalje dosta kvalitetno. Zaštićeno je folijom, što je odlično i vrlo pohvalno! Na poleđini se nalazi sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Aplikator je klasičan i nešto manji. U ambalaži se nalazi 6 ml proizvoda, s rokom trajanja od 18 mjeseci, a možete ga kupiti u Mulleru po cijeni od oko 50 kn.



Ruž nema nikakav poseban miris. Tekstura je kremasta, vrlo tanka i lagana. Vrlo je maziva i lako se nanosi. Dobre je pigmentacije, no zbog aplikatora koji nije baš mekan, može se nanositi pomalo streaky i neravnomjerno, ali se lako popravlja i nadograđuje. Brzo se suši i nije nimalo ljepljiv. Mat je finiša, no ne izgleda suho. Iako je formula vrlo lagana i tanka, na usnama je mrvicu teži, odnosno osjeti se ga nosite na usnama i isušuje. Trajnost mu je sasvim solidna; traje 5-6 h te se prvo skida s unutrašnjosti usana. Ne runi se.

Nijansa koju sam kupila je 436 Birthday Suit, srednje tamna, toplija prljavo ružičasto nude nijansa.


Ovaj ruž mi je sasvim okej, no dosta prosječan. Lijepo je pigmentiran i trajan, ali nešto više isušuje usne. Nije mi omiljeni, no kvalitetan je.

Jeste li isprobali Sleek tekuće ruževe? Koji su vaši omiljeni tekući ruževi, ako ih koristite?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari