GLAMGLOW BUBBLESHEET DEEP CLEANSE MASKA ZA LKCE

by - veljače 08, 2020

Glamglow je brend koji mi je dugo bio jako zanimljiv i napokon sam odlučila isprobati nešto iz njihovog asortimana, a za početak je to pjenušava sheet maska. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Maska dolazi u jednostavnoj crnoj vrećici sa srebrnim detaljima, a naveden je i sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Navedeno je da je ovo jednokratna pjenušava maska za lice na bazi zelenog čaja za dubinsko čišćenje i detoksifikaciju kože u samo 3 minute. Proizvedena je u Koreji. U vrećici se nalazi jedna maska, a možete ju kupiti u Douglasu po cijeni do 45 kn.


Maska je crne boje, lijepo natopljenja i odlično prijanja na kožu. Otvori su dobro postavljeni, jedino mislim da je trakica između nosa i usana malo prevelika, posebno jer se maska pjeni. Miris nije najugodniji, no nije niti strašan. Lijepo se upjeni, no ne u nekoj nenormalnoj količini. Ugodna je na licu, ne peče niti ne hladi te nije izazvala nikakve iritacije na licu. Pjena je vrlo gusta i bogata, takvo nešto još nisam isprobala. Nakon skidanja maske, skinula sam pjenu i njome očistila lice. Ostavila je kožu svježom, mekom, glatkom i zdravoga izgleda. Koža je iznimno čista, kako površinski, tako su i pore čišče, ali nije isušivala.

Ova maska je divna! Iako joj je cijena nešto viša, jako sam zadovoljna djelovanjem jer koža nakon korištenja izgleda prekrasno!

Jeste li isprobali lvu Glamglow masku za lice ili nešto iz njihovog asortimana?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari