NYX OLOVKA ZA USNE// NUDE PINK

by - veljače 07, 2020

Nyx je brend koji definitivno želim više isprobati, stoga sam se odlučila kupiti jednu njihovu olovku za usne, naravno, u nude nijansi. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Dizajn olovke je poprilično jednostavan, no ja nekako takva pakiranja najviše i volim i najljepše mi izgledaju. Crna s detaljima i dnom u nijansi olovke; drvena na šiljenje. Velika pohvala na to što olovka dolazi u potpunosti zaštićena zaštitnom folijom, što je pomalo i rijetkost kod olovki. Sadrži 1.04 grama proizvoda s rokom trajanja od 36 mjeseci nakon otvaranja, a možete ju kupiti preko Pink Pande po cijeni od 30 kn.


Tekstura olovke je nešto tvrđa i suša, jako slična novijim verzijama Essence drvenih olovki, za koje nakon poštenog testiranja smatram da su jeftinija verzija ovih olovki. Pigmentacija je dobra, ali sam za obrubljivanje usana, ne i za popunjavanje jer zbog te suhoće ne ostavlja ravnomjeran trag, odnosno nije dovoljno kremasta. Trajnost je dobra, traje koliko i ruž, nekada i malo dulje, odnosno nekoliko sati. Ne isušuje usne.

Nijansa koju sam ja kupila se zove Nude Pink i odlično opisuje samu nijansu - svijetlija ružičasto nude nijansa čiji swatch možete vidjeti na slici ispod.


Ova olovka je sasvim okej i dobro obavi svoj posao, nije mi omiljena. Mislim da si bez problema možete uzeti Essence drvene olovke koje koštaju manje od 10 kn te će funkcionirati isto.

Jeste li isprobali Nyx olovke za usne?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari