FAVORITI SIJEČNJA 2020.

by - veljače 06, 2020

Prvi mjesec novoga desetljeća je završio i mogu priznati da vrijeme stvarno leti. Za mene je siječanj bio super mjesec i nadam se da će cijela godina biti barem upola tako dobra, ali manje stresna. A ako vas zanima kojih je to pet proizvoda koje sam posebno voljela tijekom siječnja, nastavite čitati!


Treaclemoon Funny Cola Sparkle gel za tuširanje - baš sam zadovoljna ovim proizvodom i uživam u tuširanje s njime. Vrlo je gust i kremast, ali nježan. Dobro obavi svoj posao, a miriše fenomenalno, kao oni cola bomboni i lizalice, ako znate na koje mislim :)

Ariul 7 Days Vitamin Mist - jedan korejski proizvod u čijem korištenju naveliko uživam. Koristim ga nakon čišćenja lica i prije njege, kao nekakav tonik, ali i tijekom dana kada osjetim da mi treba malo hidratacije i osvježenja, a daje i neki zdravi sjaj "iznutra" koži.

Afrodita Botanical Mix krema za lice - oduševila me, iako to nisam očekivala. Kremasta je, lako se razmazuje i brzo upija. Nije masna i drži kožu pod kontrolom pružajući lijepu njegu. Koristila sam ju i ujutro i navečer te ispod šminke i odlična je.

Catrice Luminice paleta highlightera u nijansi 020 Feel Gold - osim ambalažom, ova paletica me oduševila i formulom te nijansama. Jako puterasta, fino mljevena, daje lijepi sjaj koži i dugo traje.

Nyx Lingerie sjajilo u nijansi Shy - njegujuće sjajilo, nimalo ljepljivo, daje punoću i sjaj usana. Nijansa mi se baš svidjela i volim ju preko svih nude ruževa i nosim ju gotovo svakodnevno.

I to bi bili moji siječanjski favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari