NIVEA BODY SOUFFLE// KOKOS I MONOI ULJE I CVIJET TREŠNJE I JOJOBA ULJE

by - veljače 22, 2020

Ove kreme su me jako zainteresirale čim sam vidjela da su došle na naše police, no trebalo mi je malo duže vremena da ih počnem koristiti. Sada su već potrošene i dojmovi su usvojeni, pa ako vas zanima više, nastavite čitati!


Krema dolazi u posudici, koja se širi prema vrhu, čvrsta je i kvalitetna te ima čep na odvrtanje. Dizajn je nježan i meni se baš sviđa. U ambalaži se nalazi 200 ml proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Može se kupiti u svim drogerijama, ali im cijena varira, u DM-u sam ih platila 27,90 kn, a u Bipi su oko 40 kn, ako se ne varam. Ispod možete vidjeti sastave krema.






Tekstura kreme je vrlo lagana i prozračna, te sadrže male uljne čestice koje se tope prilikom umasiravanja u kožu. Lako se razmazuju i vrlo brzo upijaju u kožu. Lagana su i nemasne na koži, unatoč tim uljnim česticama. Krema s kokosom je nešto rjeđa, trešnja je malo gušća od kokosa, ali i dalje lagana. Mirisi su ugodni, malo intenzivniji i baš mi pašu, ali se ne zadržavaju na koži, ako je to nešto što očekujete od ovog proizvoda. Njeguju kožu i meni su dovoljne jer nemam zahtijevnu kožu, no ako trebate nešto jako hranjivo i bogato, mislim da vam ove kreme neće biti dovoljne.


I za kraj mogu reći da sam zadovoljna ovim kremama, te nisam primijetila posebnu razliku između njih, osim kod mirisa. Odlične su ako nemate zahtijevnu kožu jer ne daju tako bogatu njegu, ali meni pašu.

Jeste li isprobali Nivea body souffle kreme za tijelo?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari