FARMASI 3D EFFECT MASKARA

by - veljače 24, 2020

Iako je L'Oreal Paradise Extatic maskara moja omiljena maskara i ni sama ne znam kroz koliko pakiranja te maskare sam prošla, ipak s vremena na vrijeme volim isprobati nešto novo, tako se kod mene našla Farmask 3D Effect maskara. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Pakiranje je duguljasto, čvrsto, crne i ružičaste boje. Sasvim dobro. Sastav možete vidjeti na slici ispod. U ambalaži se nalazi 10 ml proizvoda s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja, a cijena joj je oko 30 kn, iako cijene u katalogu variraju, pa ne znam sa sigurnošću.


Četkica je dosta klasična i sintetička, no nije mi baš draga jer mislim da joj nedostaje malo čvrstoće i ne obuhvati mi dobro sve trepavice.


Formula je vrlo lagana, srednje gusta. Ne osjetim ju na trepavicama. Daje lagani i prirodni efekt na trepavicama, lijepo ih produlji te da vrlo malo volumena. Traje cijeli dan, ali kao da kroz dan malo oslabi i polako nestaje, ali se ne trusi i ne razmazuje. Jako se lako skida i micelarnom vodom ili pjenom na skidanje šminke. Efekt na mojim trepavicama možete vidjeti na slikama ispod.



I za kraj mogu reći da je ova maskara sasvim okej ukoliko volite prirodniji efekt na trepavicama, no mene nije oduševila jer preferiram nešto dramatičniji efekt.

Jeste li isprobali Farmasi 3D Effect maskaru?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari