ESSENCE SUPERLAST 24H POMADA ZA OBRVE U OLOVCI// 20 BROWN

by - veljače 19, 2020

Popunjavanje obrva olovkama za obrve, nije moj omiljeni način popunjavanja obrve, ali postaje mi sve draže, a i s vremena na vrijeme naiđem na neku zanimljivu olovčicu, kao što je ova Essence. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je vrlo jednostavna, s nekoliko detalja i u boji nijanse. Plastična je i dolazi nezaštićena što mi se nije svidjelo jer mi je dugo vremena trebalo da pronađem nekorištenu olovku. S jedne strane se nalazi olovka, a s druge strane kistić koji baš nema neku svrhu i šiljilo. U ambalaži se nalazi 0.31 gram proizvoda s rokom trajanja od 24 mjeseca nakon otvaranja, a možete ga kupiti u DM- i Mulleru po cijeni od 16,90 kn.



Olovka nije najpreciznija, ali je za mene sasvim dobre debljine i da se lijepo raditi s njome. Dosta je čvrsta, ali dobre teksture (ne volim kremaste olovke za obrve jer je s njima puno teže raditi nego s nešto sušom teksturom). Nešto je slabije pigmentirana, ali se lijepo vidi (ponovno ne volim jako pigmentirane olovke za obrve). Lako se koristi i lijepo popunjava obrve te im daje nešto prirodniji izgled. Trajnost je također dobra, traje i preko 10 sati na mojim obrvama, uz minimalno blijeđenje.

Izbor nijansi nije velik, a nijansa koju sam ja odabrala i koja mi paše je 20 Brown - srednje tamna smeđa nijansa, neutralnog ka toplijem podtonu.


Iako baš i nisam ljubiteljica olovaka za obrve, ova mi je bila poprilično dobra. Dobra tekstura s kojom se lako radi te sasvim dobra nijansa.

Jeste li isprobali Essence Superlast 24H pomadu za obrve u olovci? Kako popunjavate obrve, ako ih popunjavate?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari