BALEA ALOE VERA SPREJ ZA LICE

by - veljače 26, 2020

Sada već, prije podosta vremena u DM drogerije stigao je sprej za lice s 94% aloe vere i jako me zainteresirao. Kupila sam ga i pošteno testirala, a kakvi su moji dojmovi o proizvodu, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža sprej je kvalitetna i tipičnog Balea dizajna. Raspršivač funkcionira, no ne raspršuje proizvod baš najbolje, već ispušta malo veće kapljice. Osim toga, proizvod se pjeni i izbacuje tu pjenu na lice, što mi baš i nije drago. Osjetim jako to špricanje, nikako nije lagana maglica ili nešto slično. U ambalaži se nalazi 100 ml veganskog proizvoda, a cijena mu je 18 kn.

U ambalaži se nalazi prozirna, vodenasta tekućina, poprilično intenzivnog mirisa koji meni baš i ne paše. Ipak, nije mi iziritirao kožu. Lagan je i nježan prema koži, brzo se upije i nije ljepljiv. Koristila sam ga kao tonik u jutarnjoj i večernjoj rutini; pokušava sam ga koristiti za osvježavanje kože tijekom dana, ali mi nije pasao zbog mirisa i raspršivača. Pripremio je kožu za daljnju njegu, blago je njegujuć i nimalo ne isušuje niti stvara nepravilnosti na licu. Meni nije bio osvježavajuć, ali mi se svidjelo kako umiri kožu.

Sve u svemu proizvod mi je bio dobar kao tonik, ali nikako da se naviknem na taj miris, koji nije najgori na svijetu, ali mi baš i ne paše.

Jeste li isprobali ovaj sprej za lice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari