EMPTIES #22

by - veljače 04, 2020

Nakon posta o novitetima u mojoj kolekciji, vrijeme je i za post i potrošenim preparativnim proizvodima. Nakupila se vrlo velika hrpa proizvoda, a ako vas zanimaju moji dojmovi u kratkim crtama, nastavite čitati!


Duchesse blazinice - obavezan proizvod kod mene. Vrlo povoljne, a kvalitetne blazinice, mislim da ne treba više ništa dodatno reći.

Cien spužva za kupanje - također proizvod koji jako često mijenjam. Klasična spužva za tuširanje s piling dnom, koje je dosta grubo i rijetko ga koristim.


Balea White Chocolate pjena za brijanje - dobra, bogata pjena, super funkcionira i pomaže u brijanju, smanjuje iritacije i vjerojatnost za porezotine. Usto, predivno miriše!

Balea trake s voskom za hladnu depilaciju lica - možete zaključiti da je ovo za mene odličan proizvod jer sam potrošila dvije kutijice. Koristim ih za depilaciju nadusnica i obrva. Bol nije strašna, odlično počupa i najsitnije dlačice te ne izaziva iritacije.


H&M Treat Yourself kugla za kupanje - obožavam šljokice, tako da sam ovu kuglicu morala kupiti. Bila je okej, no ne jako šljokičasta, te je lagano njegovala kožu i ostavila onaj pomalo uljni film za koži.

I Heart Revolution Chocolate Bar kupka - što se tiče njege, svidjela mi se i ostavila je ponovno taj lagani uljni film na koži. Ipak, iako je vizualni jako privlačna i slatka, u obliku čokolade, kao kupka baš i nije jer je voda uz nju izgledala prljavo (što je očekivano zbog smeđe boje proizvoda).


Herbal Essences Clean šampon - odličan šampon. Predivno, slatko miriše, lijepo se pjeni i opere kosu. Kosa je svježa i čista oko dva dana te nije isušena. Jako sam zadovoljna.

L'Oreal Elseve Dream Long šampon - vrlo nježan šampon, lijepo se pjeni te ne isušuje kosu. Lijepo ju očisti, ali nije baš najidealniji za kosu koja se brzo masti.

Balea šampon sa zelenom jabukom - šampon vrlo ugodnog, svježeg mirisa. Lijepo se pjeni i opere kosu, ali nije ju držao čistom, te malo isušuje. Šampon je sasvim dobar jer košta manje od 10 kn, ali me nije oduševio.

Dove Detox Ritual - još jedan potrošeni šampon, svježega mirisa. Lijepo opere kosu, ali nisam oduševljena jer ju ne drži dugo svježom i nemasnom.


Gliss Ultimate Resist regenerator u spreju - volim ovakve proizvode koji pružaju dodatnu njegu kosi jer imam dosta suhe vrhove i kosa mi se lako petlja pa ovakvi proizvodu olakšavaju češljanje. Ovaj proizvod je bio super i radio je sve što očekujem, ali postoje neki proizvodi koji su mi malo draži.

Herbal Essences Clean regenerator - jedan od najboljih regeneratora koji sam ikada isprobala. Odlično miriše, odlično njeguje kosu, čini ju glatkom, mekom i lepršavom, lagano zagladi i olakšava češljanje, a ne otežava kosu.

L'Oreal Elseve Dream Long regenerator - dobar regenerator, lijepo njeguje, omekšava, zaglađuje kosu, bez otežavanja, ali sam isprobala i bolje regeneratore.


Garnier Fructis Hair Food Banana maska za kosu - odlična maska! Divno njeguje, omekšava i zaglađuje kosu, olakšava češljanje. Vrlo je kremasta, a miris mi je toliko dobar, baš uživam u korištenju!

Avon Naturals maska za kosu s čokoladom i brazilskim orahom - ova maska me nije baš oduševila. Tekstura je drukčija nego što sam navikla, što se tiče njege je okej, ali nije ništa spektakularno, djeluje kao i prosječni regenerator. Miris je divan!


Batiste XXL Volume i Divine Dark šamponi za suho pranje kose - Batiste su moji omiljeni šamponi za suho pranje. Odlično odmašćuju kosu, daju joj svježi izgled i odličan volumen i strukturu kosi. Ova dva su mi omiljena, iako ih sve volim!

Avon Advance Techniques serum za kosu - ovo je valjda nahvaljeniji Avonov proizvod i moram priznati da mi se jako svidio. Odlično zagladi vrhove, ne otežava, njeguje kosu, baš mi se sviđa.

La Croa Repair maska za kosu - ova maska je vjerojatno najbolja maska za kosu ikada! Stalno kupujem ova mala pakiranja i moram kupiti veliku ambalažu! Toliko divno njeguje kosu, zagladi, omekša, kosa je toliko mekana i lijepa, divan proizvod!


Balea Feel Well maska za stopala u čarapama - ovo je maleno čudo! Ukloni svu suhu i zadebljanu kožu sa stopala jer se ona počnu guliti nekoliko dana nakon nošenja čarapica. Ne peče prilikom nošenja ili guljenja, iako ne treba koristiti ukoliko imate rane ili nešto slično, niti mi se suha koža brzo vratila.

Marion Spa čarape za eksfoliaciju stopala - o ovom proizvodu ne mogu baš puno toga reći jer su mi pukle nakon stavljanja na stopala jer vrećice nisu deblje i čvrste kao Baleine, pa eto.


L'Angelica Detox Peach gel za tuširanje - odličan gel za tuširanje; vrlo kremast, nježan, lijepo se pjeni, ne isušuje i fino miriše, podsjeća me na ljeto.

Avon Senses Festive Wishes gel za tuširanje - iako mi ova formula nije omiljena, dosta je gusta i gelasta, no fino obavi posao. Miris ovog gela je predivan, miriše kao Božić!

Ziaja Coconut gel za tuširanje - moj omiljeni gel za tuširanje. Vrlo kremast, nježan, lijepo se pjeni i ne isušuje, a miris je najfiniji miris kokosa ikada!


Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops krema za tijelo - moram priznati da sam na prvu bila razočarana što sam kupila ovu kremu jer nije baš najpovoljnija, a miris mi je bio grozan. Na miris sam se s vremenom navikla i čak mi se svidio, vrlo je svjež i zadržava se na koži, a formula me na prvu osvojila! Toliko je kremasta, nježna, nemasna, brzo se upija, a opet toliko njegujuća, nešto predivno!

Dusch Das kokos&čokolada losion za tijelo u spreju - ovakve mazalice za tijelo volim kada sam u žurbi i proces njege kože tijela želim što brže obaviti. Pruža laganu njegu, brzo se upija i nije masno. Usto, jako fino miriše!

Body&Soul Red Berry Spa Pleasure losion za tijelo - ovaj proizvod mi se baš nije svidio. Miris je ugodan, ali formula mi se baš i nije svidjela. Vrlo je rijetka, malo se teže razmazuje i upija. Nije masna i lagano njeguje kožu.

Farmasi Reina Midnight Flowers losion za tijelo - vrlo lagana formula, brzo se upija i skroz je nemasna. Lijepo njeguje i ima jako ugodan, intenzivniji miris koji se neko vrijeme zadržava na koži.


Dove piling za tijelo s makadamijom i rižinim mlijekom - oduševljena sam ovim pilingom. Toliko je kremast i nježan, a opet učinkovit. Ovo je odlično!

Garnier Mineral Action Control+ roll on - jedan od najboljih i najdražih mi proizvoda za regulaciju neugodnih mirisa i kontrolu mirisa. Učinkovit, a nježan!

Nivea Fresh Natural dezodorans - nije mi se baš svidio jer nije baš najučinkovijiti u reguliranju znojenja i neugodnih mirisa. To mi ne bi toliko smetalo jer se radi o proizvodu bez aluminija, ali me ponekad peckao. Miris mu je ugodan i puderast.



Na slikama možete vidjeti hrpu sheet maski i testerčića određenih proizvoda. Većinom proizvoda sam jako zadovoljna, no moram napraviti nekoliko kratkih komentara. Nivea sheet maska je djelovanjem dobra, ali je oblik maske jako čudan, predugačak, a uzak i nikako mi nije odgovarao. Bipine sheet maske me nisu oduševile jer volim kada su više natopljene. Avonov vitamin C serum mi se baš nije svidio jer ima dosta alkohola, jako intenzivan miris alkohola i lagano je peckao. Svim ostalim proizvodima sam zadovoljna!


CV Soft pjena za čišćenje lica - omiljeni proizvod za jutarnje čišćenje lica i prvi korak u skidanju šminke. Vrlo je nježna, uklanja šminku, malo teže maskaru i teže ruževe, no to mi uopće nije problem.

Balea pjena za pranje lica s ekstraktom bademovog cvijeta - isto nježna i učinkovita pjena, ali mi je CV nekako draža.

Afrodita Clean Phase Hydra krema ga čišćenje lica - vrlo nježan proizvod, no nije mi se baš svidio. Nekako mi treba dosta proizvoda za korištenje, očisti lice i skine šminku, no nekako mi nije sjela, iako nije loš proizvod.

Afrodita peeling gel - dobar, nježan, a učinkovit piling za lice. Ukloni mrtve stanice i ljuskice s kože, ostavi ju glatkom i mekom, a ne iritira.


Eveline Pure Control SOS 3u1 proizvod za čišćenje lica - proizvod kojemu se uvijek vraćam. Mojoj mješovitoj koži sklonoj nepravilnostima odlično funkcionira no treba imati na umu da je ovo nešto jači proizvod. Čisti koži, radi lagani piling i pomaže u regulaciji nepravilnosti.

Avon Clearskin maska za lice - odlična, a vrlo povoljna maska za lice, također nešto jači proizvod. Čisti lice i pore, no može malo isušiti kožu, stoga nakon korištenja dobro hidratizirajte kožu.

Nivea MicellAir Expert micelarna voda - još jedan proizvod kojime sam zadovoljna. Dvofazna je, odlično skine svu šminku i nije mi napravila nikakav nered na licu, iako ju uvijek isperem.

Balea Aloe Vera sprej za lice - ovaj proizvod mi se baš i nije posebno svidio. Raspršivač i nije najbolji, a i nisam primijetila da išta posebno radi na koži, odnosno može se bez njega.

Byphasse tonik s ružinom vodicom - iznenadila sam se koliko mi se svidio ovaj proizvod. Nježan je, njegujuć i lijepo osvježi kožu i pripremu ju za nanošenje proizvoda za hidrataciju i njegu.


Balea Aqua roll-on okoloočna krema - vrlo nježan proizvod, lijepo njeguje i osvježi okoloočno područje, no ukoliko imate zahtijevnije okoloočno područje, mislim da vam ova njega neće biti dovoljna.

Afrodita Hydra tonik - ovo je putno pakiranje, a isprobala sam i veliko pakiranje, no iako je ovaj proizvod okej i vrlo je ishvaljen, no nisam baš pretjerano oduševljena. Pripremi kožu za daljnju njegu, ali zna peckati.

SVR Sebiaclear Hydra krema za lice - ovaj proizvod mi se poprilično svidio i razmišljam čak o kupnji full size proizvoda. Nježan je, ne ostavlja film na koži, a mislim da povoljno djeluje na nepravilnosti.

Aveo med&mlijeko balzam za usne - nisam prezadovoljna ovim proizvodom. Dosta je tvrd, pruža blagu njegu, no ništa posebno i značajno te nisam oduševljena mirisom.


Farmasi Pure Rose krema za lice - miris ove kreme je dosta intenzivan. Tekstura je vrlo glatka, odnosno podsjeća me na proizvode koji imaju dosta silikona u sebi te lijepo zagladi kožu. Lagano njeguje i odlična je ispod šminke.

Eveline Expert C serum za lice - jako volim ovaj proizvod. Odlično njeguje kožu, daje joj zdravi sjaj i svježi izgled i koža mi općenito ljepše izgleda uz ovaj proizvod.

Nuxe multifunkcionalno suho ulje - ovo ulje sam najviše koristila za njegu lica, dok mi za kosu nije bilo najdraže. Dosta je rijetko, lijepo se upije i divno njeguje kosu. Koristila sam ga u večernjoj rutini.

Afrodita Botanical Mix krema za lice - jako sam zadovoljna ovom kremom i baš mi je odgovarala. Vrlo je kremasta, lijepo se upije i odlično njeguje kožu. Nije masna i odlična je i ispod šminke.

Afrodita Hydra Patch serum za lice - još jedan odličan proizvod. Lagan, nježan, a divno hidratizira i super funkcionira i ispod šminke.


I to bi bilo sve što sam potrošila, a što ste vi nedavno potrošili?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari